Masz problem z zakupionym na allegro sprzętem? Zostaw tel.

Zarezerwuj poradę, pozostaw numer telefonu, oddzwonimy do Ciebie.

Przed rejestracją pomocy technicznej:
1. Pracownik wsparcia technicznego, weryfikuje urządzenia na podstawie przedstawionego dowodu zakupu- w przypadku niejasności poprosi o podanie modeli urządzeń oraz sposobu ich podłączenia.

2. W celu przyspieszenia pomocy technicznej sugerujemy zamknąć wszystkie zbędne aplikacje, uruchomić tylko wymagane do konfiguracji.

3. Należy zaakceptować powyższy regulamin - pobieranie programu zdalnej pomocy zostanie rozpoczęte.

4. Wyświetlone przez program ID oraz hasło, należy przedyktować technikowi.

[dopbsp id="9" lang=pl] 
Dodatkowo wymagane niezbędne informacje przy udostępnieniu podglądu monitoringu w sieci Internet:

1. Czy posiadają Państwo adres publiczny od swojego dostawcy Internetu?

TAK

Adres IP zewnętrzny stały czy zmienny?

  • W przypadku zmiennego adresu wymagana jest dodatkowa usługa DDNS - dostępna w urządzeniach AvTech oraz Dahua. W pozostałych urządzeniach połączenie z monitoringiem będzie realizowane przez chmurę.
  • W przypadku adresu IP zewnętrznego zmiennego lub stałego, w celu przekierowania portów wymagany jest dostęp do ustawień routera, do którego podłączony jest monitoring(najczęściej login oraz hasło).

NIE

  • Jedyną możliwością jest skonfigurowanie dostępu przez chmurę P2P

2. Komputer, do którego technik będzie się łączył, powinien być podłączony do tego samego routera (tej samej sieci) co urządzenie monitoringu.

3. Po zakończonej pomocy proszę usunąć program eltrox.pl.zip.

W przypadku nie uzyskania od Państwa powyższych informacji,
zastrzegamy sobie prawo przerwania porady technicznej w dowolnym momencie jej trwania.

Z przyczyn niezależnych firma Eltrox.pl nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowe działanie lub przerwy działaniu zewnętrznych usług sieciowych takich jak: DDNS, P2P, e-mail, ftp, itp. Eltrox.pl nie odpowiada za niewłaściwe działanie lub ograniczenie funkcjonalności systemu monitoringu IP w skład którego wchodzą urządzenia pochodzące od różnych producentów komunikujące się przez ONVIF, RTSP.

Dziękujemy za poświęcony czas, wszelkie uwagi dotyczące pracy i działania systemu zdalnej pomocy prosimy kierować: pomoc@eltrox.pl