0 opinii
(0)
Dostępny
  • Usługa zdalnej konfiguracji Mikrotik III stopnia
  • Usługa zdalnej konfiguracji Mikrotik III stopnia
  • Usługa zdalnej konfiguracji Mikrotik III stopnia
  • Usługa zdalnej konfiguracji Mikrotik III stopnia
  • Usługa zdalnej konfiguracji Mikrotik III stopnia
  • Usługa zdalnej konfiguracji Mikrotik III stopnia
Nr kat: UZK014

Usługa zdalnej konfiguracji Mikrotik III stopnia

Usługa zdalnej konfiguracji Mikrotik III stopnia
Usługa zdalnej konfiguracji Mikrotik III stopnia
Usługa zdalnej konfiguracji Mikrotik III stopnia
Usługa zdalnej konfiguracji Mikrotik III stopnia
Usługa zdalnej konfiguracji Mikrotik III stopnia
Usługa zdalnej konfiguracji Mikrotik III stopnia
Biuro obsługi klienta

Dodaj do ulubionych
Do ulubionych
Porównaj Porównaj produkt

Wsparcie techniczne klienta to pomoc dla osób, które mają problem techniczny z produktami elektronicznymi lub oprogramowaniem danego producenta. Wsparcie może być dostarczane za pośrednictwem poczty e-mail bądź połączenia telefonicznego. Pomoc takim osobom polega na wskazaniu z czego może wynikać problem, próbować wskazać rozwiązanie sprawy lub dostarczyć instrukcję, oprogramowanie, które prawdopodobnie pomoże rozwiązać problem. 

Usługa wykonana przez Wsparcie techniczne dla klienta poprzez połączenie zdalne z komputerem lub urządzeniem klienta i wykonanie poprawnej konfiguracji urządzeń, zapewniające prawidłowe działanie to wykonanie konfiguracji za klienta i jednoznaczne z wykonaniem usługi dla klienta, za którą wsparcie techniczne nalicza opłatę.

Usługi konfiguracji zdalnej przez wsparcie techniczne są darmowe tylko w przypadku marek Kenik i Getfort. W okoliczności tych producentów wsparcie techniczne nie nalicza opłat za konfigurację zdalną.

Usługa zdalnej konfiguracji Mikrotik III stopnia

Usługa zdalnej konfiguracji Mikrotik III stopnia

1.Wybierz usługę zdalnej konfiguracji urządzenia Mikrotik III stopnia.

2.Dodaj do koszyka usługę konfiguracji zdalnej urządzenia Mikrotik III stopnia.

Po opłaceniu zamówienia na usługę wejdź ponownie w opis usługi zdalnej konfiguracji, kliknij i wejdź w link do kalendarza online i podaj numer dokumentu zakupu oraz umów dzień i godzinę konfiguracji. Najbliższy termin usługi możesz wybrać w następny dzień roboczy od momentu opłaty zamówienia. Link do kalendarza online :

https://bazawiedzyeltrox.pl/rezerwacje-pomocy/

Przygotuj się do wykonania usługi zdalnej konfiguracji. W umówionym terminie wykonania usługi, musisz znajdować się w miejscu montażu urządzenia Mikrotik, mieć dostęp do sieci internetowej bezprzewodowej WiFi ( wystarczy hot spot z telefonu komórkowego ) w tym miejscu oraz znać hasło do tej sieci, które będzie trzeba podać technikowi podczas konfiguracji.

Następnie pobierz i zainstaluj, zgodnie z instrukcjami zawartymi w dalszej części opisu usługi zdalnej konfiguracji, niezbędne oprogramowanie na swoim telefonie komórkowym oraz komputerze. Przygotuj również ID i hasło z tych aplikacji, które będzie trzeba podać technikowi, aby mógł wykonać usługę.

Po wykonaniu tych kroków z Twojej strony, we wskazanym przez Ciebie terminie w kalendarzu online, przeprowadzimy dla Ciebie usługę zdalnej konfiguracji, kontaktując się z Tobą telefonicznie pod numerem wskazanym przez Ciebie w kalendarzu online.

Gwarantujemy satysfakcję czyli wykonaną konfigurację zgodnie ze sztuką lub zwrot środków w przypadku braku możliwości jej wykonania z przyczyn od nas niezależnych.

Naszym priorytetem jest Twoje zadowolenie z wykonanych przez nas usług dla Ciebie, wykonanie ich z należytą jakością oraz uczciwe podejście do możliwości ich wykonania.

Dla kogo stworzyliśmy tego typu usługę ?

Dla wszystkich osób posiadających urządzenie producenta Mikrotik.

Konfiguracja obejmuje :

  • Serwer Radius
  • Serwer SMB
  • Napisanie spersonalizowanego skryptu pod potrzeby klienta
  • Serwer the dude
  • Zaawansowana budowa firewalla
  • Dual WAN Load Balancing (równoważenie połączenia miedzy 2 WAN lub więcej)
  • Dual WAN Failover (łącze zapasowe między 2 WAN lub więcej)
  • MetaRouter (konfiguracja wirtualnych routerów)
  • Bootowanie PXE (lekkie systemy unixa)
  • Flash Mikrotika zdalnie (nie zawszę się uda)
  • Skrypt wyłaczający wi-fi o danych godzinach
  • Konfiguracja VLAN
  • Konfiguracja serwera TFTP
  • Konfiguracja Hot-Spota
  • Blokowanie stron www

Dzięki usłudze zdalnej konfiguracji będziesz szybko i sprawnie korzystać z wybranego przez siebie urządzenia producenta Mikrotik.

Co zyskujesz decydując się na taką usługę ?

  • Zwiększoną efektywność urządzenia Mikrotik
  • Poprawę bezpieczeństwa zabezpieczeń sieci internetowej
  • Oszczędność czasu
  • Prawidłowe działanie Mikrotika

Chcąc wykonać dla Ciebie usługę konfiguracji musimy Cię poprosić o krótkie przygotowanie się do wyświadczenia zakupionej przez Ciebie usługi :

   

 Podłącz zasilanie do urządzenia Mikrotik, połącz je przewodem typu ethernet ze swoim laptopem lub komputerem stacjonarnym. Poczekaj, aż urządzenie Mikrotik uruchomi się i chwilę przed terminem usługi konfiguracji bądź w miejscu docelowym montażu Mikrotika i czekaj na kontakt z naszej strony- zadzwonimy do Ciebie.

   Zainstaluj aplikację TeamViewer QuickSupport na swoim telefonie oraz aplikację TeamViewer na komputerze ( instrukcja instalacji oprogramowania znajduje się na dole opisu).

   Zaloguj się do obu aplikacji, przygotowując wygenerowane ID i hasło, które będziesz musiał podać technikowi.

   Upewnij się, że znajdujesz się w zasięgu sieci internetowej WiFi i posiadasz hasło do niej w miejscu montażu urządzenia Mikrotik, aby umożliwić konfigurację kMikrotika zarówno ze smartfona, jak i komputera.

   Poniżej znajdziesz link do kalendarza online, gdzie możesz umówić się na konkretną datę i godzinę konfiguracji.

https://bazawiedzyeltrox.pl/rezerwacje-pomocy/

   Nasz technik skontaktuje się z Tobą dokładnie w wybranym przez Ciebie dniu i godzinie, aby przeprowadzić konfigurację Mikrotika. W tym terminie musisz znajdować się w miejscu montażu Mikrotika z dostępem do sieci internetowej wifi i znać hasło do niej.

Dzięki tym krokom będziemy mogli wyświadczyć dla Ciebie usługę zdalnej konfiguracji urządzenia Mikrotik, co pozwoli Ci w pełni korzystać z funkcjonalności Mikrotika i nie martwić się o uruchomienie i wykorzystanie jego wszystkich możliwości.

Gwarantujemy satysfakcję: Naszym priorytetem jest Twoje zadowolenie z oferowanych przez nas usług.

Aby skorzystać z usługi, konieczne jest posiadanie oprogramowania umożliwiającego zdalną pomoc techniczną!

Na telefon :

Android : https://play.google.com/store/apps/details?id=com.teamviewer.quicksupport.market&hl=pl&gl=US

IOS : https://apps.apple.com/pl/app/teamviewer-quicksupport/id661649585?l=pl

Na komputer :

https://download.teamviewer.com/download/TeamViewerQS.exe

Instalacja aplikacji teamviwer quicksupport na telefonie z systemem Android

Instalacja aplikaci Teamviwer na telefonie z systemem IOS

Z przyczyn niezależnych firma Eltrox nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowe działanie lub przerwy działania zewnętrznych usług sieciowych takich jak: DDNS, P2P, e-mail, ftp, itp., jak również nie odpowiada za niewłaściwe działanie lub ograniczenie funkcjonalności systemu monitoringu IP, w skład którego wchodzą urządzenia pochodzące od różnych producentów komunikujące się poprzez protokoły ONVIF i RTSP.

Dane techniczne

Marka USŁUGA
Indeks UZK014
Gwarancja dla firm 1 miesiąc
Gwarancja 1 miesiąc
Krótki opis Usługa zdalnej konfiguracji Mikrotik III stopnia
Opinie

Na razie nie dodano żadnej recenzji.

Do tego produktu nie dodano jeszcze żadnej opinii. Bądź pierwszy i podziel się wrażeniami.

Dlaczego warto pisać opinie?

  • Klienci mogą podejmować świadome decyzje
  • Zdobywaj punkty za opinie
  • Pozwala Nam udoskonalać ofertę
  • Pozwól polepszać jakość produktów
Pytania i odpowiedzi

Nie ma żadnych pytań dotyczących tego produktu.

 

Nie znalazłeś odpowiedzi?
Zapytaj naszego eksperta
499,00 zł
Raty 0%
49,90 zł x 10
Odroczone płatności
30 dni
Koszt montażu zostanie dodany do zamówienia

Darmowa dostawa
Wysyłka już w poniedziałek
Sprawdź dostęp w sklepach