Zamknij
Usługa resetu hasła umożliwia uzyskanie dostępu do rejestratora XVR, AHD, TVI, HD-CVI, rejestratora NVR IP, kamery IP, kontroli dostępu Dahua, Hikvision, widedomofonu w sytuacji kiedy nie znamy, nie pamiętamy aktualnego hasła dla konta admin.
Kierując się bezpieczeństwem systemów bezpieczeństwa i automatyki domowej naszych klientów, do uzyskania kodu resetującego prosimy o przygotowanie następujących danych:
Prosimy o przygotowanie: uruchomianego rejestratora + mysz / kamery IP / kontroli dostępu / wideodomofonu, do którego jest podłączony monitor / telewizor.
Hasło resetujące przekażemy niezwłocznie po zaksięgowaniu środków.
Wsparcie techniczne klienta to pomoc dla osób, które mają problem techniczny z produktami elektronicznymi lub oprogramowaniem danego producenta. Wsparcie może być dostarczane za pośrednictwem poczty e-mail bądź połączenia telefonicznego. Pomoc takim osobom polega na wskazaniu z czego może wynikać problem, próbować wskazać rozwiązanie sprawy lub dostarczyć instrukcję, oprogramowanie, które prawdopodobnie pomoże rozwiązać problem.
Usługa wykonana przez Wsparcie techniczne dla klienta poprzez połączenie zdalne z komputerem lub urządzeniem klienta i wykonanie poprawnej konfiguracji urządzeń, zapewniające prawidłowe działanie to wykonanie konfiguracji za klienta i jednoznaczne z wykonaniem usługi dla klienta, za którą wsparcie techniczne nalicza opłatę.
Usługi konfiguracji zdalnej przez wsparcie techniczne są darmowe tylko w przypadku marek Kenik i Getfort. W okoliczności tych producentów wsparcie techniczne nie nalicza opłat za konfigurację zdalną.
Marka | USŁUGA |
Indeks | 015U |
Gwarancja dla firm | 1 miesiąc |
Gwarancja | 1 miesiąc |
Krótki opis | Usługa resetowania hasła 14 urządzeń |
Do tego produktu nie dodano jeszcze żadnej opinii. Bądź pierwszy i podziel się wrażeniami.
Dlaczego warto pisać opinie?
Zapewniamy
montaż
Ogólnopolska
sieć sklepów
Doradztwo
i pomoc
Bezpieczne
zakupy
Nie ma żadnych pytań dotyczących tego produktu.