0 opinii
(0)
Dostępny
  • Usługa resetowania hasła 14 urządzeń
  • Usługa resetowania hasła 14 urządzeń
  • Usługa resetowania hasła 14 urządzeń
  • Usługa resetowania hasła 14 urządzeń
Nr kat: 015U

Usługa resetowania hasła 14 urządzeń

Usługa resetowania hasła 14 urządzeń
Usługa resetowania hasła 14 urządzeń
Usługa resetowania hasła 14 urządzeń
Usługa resetowania hasła 14 urządzeń
Biuro obsługi klienta

Dodaj do ulubionych
Do ulubionych
Porównaj Porównaj produkt

Wsparcie techniczne klienta to pomoc dla osób, które mają problem techniczny z produktami elektronicznymi lub oprogramowaniem danego producenta. Wsparcie może być dostarczane za pośrednictwem poczty e-mail bądź połączenia telefonicznego. Pomoc takim osobom polega na wskazaniu z czego może wynikać problem, próbować wskazać rozwiązanie sprawy lub dostarczyć instrukcję, oprogramowanie, które prawdopodobnie pomoże rozwiązać problem. 

Usługa wykonana przez Wsparcie techniczne dla klienta poprzez połączenie zdalne z komputerem lub urządzeniem klienta i wykonanie poprawnej konfiguracji urządzeń, zapewniające prawidłowe działanie to wykonanie konfiguracji za klienta i jednoznaczne z wykonaniem usługi dla klienta, za którą wsparcie techniczne nalicza opłatę.

Usługi konfiguracji zdalnej przez wsparcie techniczne są darmowe tylko w przypadku marek Kenik i Getfort. W okoliczności tych producentów wsparcie techniczne nie nalicza opłat za konfigurację zdalną.

Usługa resetowania hasła 14 urządzeń

Usługa resetowania hasła 14 urządzeń

Usługa resetu hasła umożliwia uzyskanie dostępu do rejestratora XVR, AHD, TVI, HD-CVI, rejestratora NVR IP, kamery IP, kontroli dostępu Dahua, Hikvision w sytuacji kiedy nie znamy, nie pamiętamy aktualnego hasła dla konta admin.

Kierując się bezpieczeństwem systemów monitoringu naszych klientów, do uzyskania kodu resetującego prosimy o przygotowanie następujących danych:

- numer dowodu zakupu: paragon, faktura vat

- model urządzenia i numer seryjny (wymagane w przypadku braku dostępu do dokumentu zakupu)

- aktualna data systemowa (wyświetlana w prawym górnym rogu na ekranie)

- dzień w którym będzie możliwe zresetowanie hasła (wymagany bezpośredni dostęp do rejestratora)

Prosimy o przygotowanie: uruchomianego rejestratora + mysz, kamery IP, kontroli dostępu, do którego jest podłączony monitor/telewizor.

Hasło resetujące przekażemy niezwłocznie po zaksięgowaniu środków.

Po opłaceniu zamówienia na usługę resetu hasła wejdź ponownie w opis usługi resetu hasła, kliknij i wejdź w link do kalendarza online i podaj numer dokumentu zakupu oraz umów dzień i godzinę resetu hasła. Najbliższy termin usługi możesz wybrać w następny dzień roboczy od momentu opłaty zamówienia. Link do kalendarza online :

https://bazawiedzyeltrox.pl/rezerwacje-pomocy/

Gwarantujemy satysfakcję: Naszym priorytetem jest Twoje zadowolenie z oferowanych przez nas usług.

Dane techniczne

Marka USŁUGA
Indeks 015U
Gwarancja dla firm 1 miesiąc
Gwarancja 1 miesiąc
Krótki opis Usługa resetowania hasła 14 urządzeń
Opinie

Na razie nie dodano żadnej recenzji.

Do tego produktu nie dodano jeszcze żadnej opinii. Bądź pierwszy i podziel się wrażeniami.

Dlaczego warto pisać opinie?

  • Klienci mogą podejmować świadome decyzje
  • Zdobywaj punkty za opinie
  • Pozwala Nam udoskonalać ofertę
  • Pozwól polepszać jakość produktów
Pytania i odpowiedzi

Nie ma żadnych pytań dotyczących tego produktu.

 

Nie znalazłeś odpowiedzi?
Zapytaj naszego eksperta
333,29 zł
Raty 0%
33,33 zł x 10
Odroczone płatności
30 dni
Koszt montażu zostanie dodany do zamówienia

Darmowa dostawa
Wysyłka już w poniedziałek
Sprawdź dostęp w sklepach