0 opinii
(0)
Dostępny
  • Usługa zdalnej konfiguracji 1 mostu bezprzewodowego Mikrotik
  • Usługa zdalnej konfiguracji 1 mostu bezprzewodowego Mikrotik
  • Usługa zdalnej konfiguracji 1 mostu bezprzewodowego Mikrotik
  • Usługa zdalnej konfiguracji 1 mostu bezprzewodowego Mikrotik
  • Usługa zdalnej konfiguracji 1 mostu bezprzewodowego Mikrotik
  • Usługa zdalnej konfiguracji 1 mostu bezprzewodowego Mikrotik
  • Usługa zdalnej konfiguracji 1 mostu bezprzewodowego Mikrotik
Nr kat: UZK018

Usługa zdalnej konfiguracji 1 mostu bezprzewodowego Mikrotik

Usługa zdalnej konfiguracji 1 mostu bezprzewodowego Mikrotik
Usługa zdalnej konfiguracji 1 mostu bezprzewodowego Mikrotik
Usługa zdalnej konfiguracji 1 mostu bezprzewodowego Mikrotik
Usługa zdalnej konfiguracji 1 mostu bezprzewodowego Mikrotik
Usługa zdalnej konfiguracji 1 mostu bezprzewodowego Mikrotik
Usługa zdalnej konfiguracji 1 mostu bezprzewodowego Mikrotik
Usługa zdalnej konfiguracji 1 mostu bezprzewodowego Mikrotik
Biuro obsługi klienta

Dodaj do ulubionych
Do ulubionych
Porównaj Porównaj produkt

Wsparcie techniczne klienta to pomoc dla osób, które mają problem techniczny z produktami elektronicznymi lub oprogramowaniem danego producenta. Wsparcie może być dostarczane za pośrednictwem poczty e-mail bądź połączenia telefonicznego. Pomoc takim osobom polega na wskazaniu z czego może wynikać problem, próbować wskazać rozwiązanie sprawy lub dostarczyć instrukcję, oprogramowanie, które prawdopodobnie pomoże rozwiązać problem. 

Usługa wykonana przez Wsparcie techniczne dla klienta poprzez połączenie zdalne z komputerem lub urządzeniem klienta i wykonanie poprawnej konfiguracji urządzeń, zapewniające prawidłowe działanie to wykonanie konfiguracji za klienta i jednoznaczne z wykonaniem usługi dla klienta, za którą wsparcie techniczne nalicza opłatę.

Usługi konfiguracji zdalnej przez wsparcie techniczne są darmowe tylko w przypadku marek Kenik i Getfort. W okoliczności tych producentów wsparcie techniczne nie nalicza opłat za konfigurację zdalną.

Usługa zdalnej konfiguracji 1 mostu bezprzewodowego Mikrotik

Usługa zdalnej konfiguracji 1 mostu bezprzewodowego Mikrotik

1.Wybierz usługę zdalnej konfiguracji 1 mostu bezprzewodowego Mikrotik.

2.Dodaj do koszyka usługę zdalnej konfiguracji 1 mostu bezprzewodowego Mikrotik.

Po opłaceniu zamówienia na usługę wejdź ponownie w opis usługi zdalnej konfiguracji, kliknij i wejdź w link do kalendarza online i podaj numer dokumentu zakupu oraz umów dzień i godzinę konfiguracji. Najbliższy termin usługi możesz wybrać w następny dzień roboczy od momentu opłaty zamówienia. Link do kalendarza online :

https://bazawiedzyeltrox.pl/rezerwacje-pomocy/

Przygotuj się do wykonania usługi zdalnej konfiguracji. W umówionym terminie wykonania usługi, musisz znajdować się w miejscu montażu urządzenia Mikrotik, mieć dostęp do sieci internetowej bezprzewodowej WiFi lub sieci ethernetowej przewodowej w tym miejscu oraz znać hasło do tej sieci, które będzie trzeba podać technikowi podczas konfiguracji.

Następnie pobierz i zainstaluj, zgodnie z instrukcjami zawartymi w dalszej części opisu usługi zdalnej konfiguracji, niezbędne oprogramowanie na swoim telefonie komórkowym oraz komputerze. Przygotuj również ID i hasło z tych aplikacji, które będzie trzeba podać technikowi, aby mógł wykonać usługę.

Po wykonaniu tych kroków z Twojej strony, we wskazanym przez Ciebie terminie w kalendarzu online, przeprowadzimy dla Ciebie usługę zdalnej konfiguracji, kontaktując się z Tobą telefonicznie pod numerem wskazanym przez Ciebie w kalendarzu online.

Gwarantujemy satysfakcję czyli wykonaną konfigurację zgodnie ze sztuką lub zwrot środków w przypadku braku możliwości jej wykonania z przyczyn od nas niezależnych.

Naszym priorytetem jest Twoje zadowolenie z wykonanych przez nas usług dla Ciebie, wykonanie ich z należytą jakością oraz uczciwe podejście do możliwości ich wykonania.

Dla kogo stworzyliśmy tego typu usługę ?

Dla wszystkich osób posiadających urządzenie producenta Mikrotik.

Konfiguracja obejmuje :

  • konfigurację 1 mostu bezprzewodowego na urządzeniu Mikrotik

Dzięki usłudze zdalnej konfiguracji będziesz szybko i sprawnie korzystać z wybranego przez siebie urządzenia producenta Mikrotik.

Co zyskujesz decydując się na taką usługę ?

  • Zwiększoną efektywność urządzenia Mikrotik
  • Poprawę bezpieczeństwa zabezpieczeń sieci internetowej
  • Oszczędność czasu
  • Prawidłowe działanie Mikrotika

Chcąc wykonać dla Ciebie usługę konfiguracji musimy Cię poprosić o krótkie przygotowanie się do wyświadczenia zakupionej przez Ciebie usługi :

   

 Podłącz zasilanie do urządzenia Mikrotik, połącz je przewodem typu ethernet ze swoim laptopem lub komputerem stacjonarnym. Poczekaj, aż urządzenie Mikrotik uruchomi się i chwilę przed terminem usługi konfiguracji mostu bezprzewodowego bądź w miejscu docelowym montażu Mikrotika i czekaj na kontakt z naszej strony- zadzwonimy do Ciebie.

   Zainstaluj aplikację TeamViewer QuickSupport na swoim telefonie oraz aplikację TeamViewer na komputerze ( instrukcja instalacji oprogramowania znajduje się na dole opisu).

   Zaloguj się do obu aplikacji, przygotowując wygenerowane ID i hasło, które będziesz musiał podać technikowi.

   Upewnij się, że znajdujesz się w zasięgu sieci internetowej WiFi i posiadasz hasło do niej w miejscu montażu urządzenia Mikrotik, aby umożliwić konfigurację kMikrotika zarówno ze smartfona, jak i komputera.

   Poniżej znajdziesz link do kalendarza online, gdzie możesz umówić się na konkretną datę i godzinę konfiguracji.

https://bazawiedzyeltrox.pl/rezerwacje-pomocy/

   Nasz technik skontaktuje się z Tobą dokładnie w wybranym przez Ciebie dniu i godzinie, aby przeprowadzić konfigurację Mikrotika. W tym terminie musisz znajdować się w miejscu montażu Mikrotika z dostępem do sieci internetowej wifi i znać hasło do niej.

Dzięki tym krokom będziemy mogli wyświadczyć dla Ciebie usługę zdalnej konfiguracji mostu bezprzewodowego Mikrotik, co pozwoli Ci w pełni korzystać z funkcjonalności Mikrotika i nie martwić się o uruchomienie i wykorzystanie jego wszystkich możliwości.

Gwarantujemy satysfakcję: Naszym priorytetem jest Twoje zadowolenie z oferowanych przez nas usług.

Aby skorzystać z usługi, konieczne jest posiadanie oprogramowania umożliwiającego zdalną pomoc techniczną!

Na telefon :

Android : https://play.google.com/store/apps/details?id=com.teamviewer.quicksupport.market&hl=pl&gl=US

IOS : https://apps.apple.com/pl/app/teamviewer-quicksupport/id661649585?l=pl

Na komputer :

https://download.teamviewer.com/download/TeamViewerQS.exe

Instalacja aplikacji teamviwer quicksupport na telefonie z systemem Android

Instalacja aplikaci Teamviwer na telefonie z systemem IOS

Z przyczyn niezależnych firma Eltrox nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowe działanie lub przerwy działania zewnętrznych usług sieciowych takich jak: DDNS, P2P, e-mail, ftp, itp., jak również nie odpowiada za niewłaściwe działanie lub ograniczenie funkcjonalności systemu monitoringu IP, w skład którego wchodzą urządzenia pochodzące od różnych producentów komunikujące się poprzez protokoły ONVIF i RTSP.

Dane techniczne

Marka USŁUGA
Indeks UZK018
Gwarancja dla firm 1 miesiąc
Gwarancja 1 miesiąc
Krótki opis Usługa zdalnej konfiguracji 1 mostu bezprzewodowego Mikrotik
Opinie

Na razie nie dodano żadnej recenzji.

Do tego produktu nie dodano jeszcze żadnej opinii. Bądź pierwszy i podziel się wrażeniami.

Dlaczego warto pisać opinie?

  • Klienci mogą podejmować świadome decyzje
  • Zdobywaj punkty za opinie
  • Pozwala Nam udoskonalać ofertę
  • Pozwól polepszać jakość produktów
Pytania i odpowiedzi

Nie ma żadnych pytań dotyczących tego produktu.

 

Nie znalazłeś odpowiedzi?
Zapytaj naszego eksperta