Usługi serwisowe

Systemy zabezpieczeń oparte są o urządzenia, które działają praktycznie nieprzerwanie, często w niesprzyjających warunkach atmosferycznych. Przy takich czynnikach wskazana jest konserwacja sprzętu, aby uchronić go przed ewentualnymi usterkami i ponoszeniem ewentualnego kosztu związanego z wymianą, bądź naprawą sprzętu.

Nasza firma posiada profesjonalny serwis świadczący pełen zakres usług gwarancyjnych i pogwarancyjnych. Zdobyte przez lata doświadczenie pozwala nam na szybkie i sprawne rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez klientów. Pomimo olbrzymiej wiedzy merytorycznej i praktycznej, zespół serwisowy cały czas pogłębia swoje kompetencje uczestnicząc w szkoleniach oraz prowadząc konsultacje z technologami największych producentów elektroniki.


Skontaktuj się z naszym specjalistą
Wojciech Podlejski
numer telefonu: 508 617 318
adres e-mail:

Jeżeli chcesz sprawdzić aktualny status swojego zgłoszenia serwisowego kliknij tutaj.

Procedura składania reklamacji

1. W celu dokonania zgłoszenia reklamacyjnego prosimy o wypełnienie i wydrukowanie formularza zgłoszenia serwisowego znajdującego się tutaj.

2. Kopię formularza prosimy o dostarczenie razem z towarem i kopią dowodu zakupu do wybranego oddziału lub odesłanie do głównego serwisu firmy na adres: 42-263 Wrzosowa, ul. Sabinowska 14E. W przypadku braku drukarki prosimy o zanotowanie numeru zgłoszenia i dołączenie go do reklamowanego sprzętu. Dokładne informacje dotyczące adresów wybranych oddziałów będą dostępne po wypełnieniu formularza.

W razie wątpliwości dotyczącej wysyłki prosimy o kontakt bezpośrednio z serwisantem pod numerem telefonu 508 617 318 bądź przez e-mail: reklamacje@eltrox.pl