FAQ - Produkty marki Dahua

Login: admin

Hasło: admin

DHCP: Wyłączone

Adres IP: 192.168.1.8

Adres HTTP: http://192.168.1.8

Strumień główny RTSP: rtsp://admin:admin@192.168.1.8:554/cam/realmonitor?channel=1&subtype=0

Strumień pomocniczy RTSP: rtsp://admin:admin@192.168.1.8:554/cam/realmonitor?channel=1&subtype=1

Port TCP: 37777

Port UDP: 37778

Port HTTPS: 443

Port RTSP: 554

W celu poprawnego działania podglądu monitoringu należy najpierw włączyć obsługę ActiveX. Uruchamiamy program Internet Explorer następnie klikamy ikonę "ustawień(1)".

Z rozwiniętej listy wybieramy pozycję "Opcje internetowe(2)".

W nowym oknie wybieramy zakładkę "Zabezpieczenia"(1) a następnie przycisk "Poziom niestandardowy...(2)".

Wszystkie pozycje z grupy "Kontrolki ActiveX i wtyczki" zaznaczamy na opcję "Włącz".

Adres naszego routera będzie niezbędny między innymi do konfiguracji przekierowania portów oraz konfiguracji usług takich jak DDNS dzięki którym uzyskamy podgląd obrazu naszych kamer z każdego miejsca z dostępem do internetu między innymi telefonu komórkowego. Przedstawiony sposób został opisany na przykładzie Windows 10 we wcześniejszych edycjach systemu operacyjnego mogą występować nieznaczne różnice w wyglądzie wybieranych opcji. W celu ustalenia adresu IP routera znajdującego się w naszej sieci w prawej dolnej części ekranu klikamy prawym przyciskiem myszy na ikonie naszego połączenia sieciowego. W zależności od rodzaju połączenia (przewodowe lub bezprzewodowe) ikona połączenia może wyglądać w następujący sposób:

Połączenie bezprzewodowe

Połączenie przewodowe

Po kliknięciu prawym przyciskiem ikony naszego połączenia wybieramy "Otwórz centrum sieci i udostępniania"

W nowo otwartym oknie klikamy w nazwę naszego połączenia w tym przykładzie jest to "Połączenie sieci bezprzewodowej"

W kolejnym kroku klikamy przycisk „Szczegóły...”

W nowo otwartym oknie możemy już odnaleźć interesującą nas informacje. W podanym przykładzie jest to adres bramy domyślnej o wartości 192.168.100.1. Jest to właśnie adres naszego routera który w celu jego konfiguracji należy wpisać w pole adresu naszej przeglądarki internetowej.

Przed przystąpieniem do podłączenia oraz wyszukania naszego sprzętu w sieci należy ustalić w jakiej puli adresów znajduje się nasz komputer. Ustalenie adresacji umożliwi nam prawidłowe wyszukanie a następnie konfiguracje naszego rejestratora lub kamery. Sposób opisany poniżej został opisany na przykładzie Windows 10 we wcześniejszych edycjach systemu operacyjnego mogą występować nieznaczne różnice w wyglądzie wybieranych opcji. W prawej dolnej części ekranu klikamy prawym przyciskiem myszy na ikonie naszego połączenia sieciowego. W zależności od rodzaju połączenia (przewodowe, bezprzewodowe) ikona połączenia może wyglądać w następujący sposób:

Połączenie bezprzewodowe

Połączenie przewodowe

Po kliknięciu prawym przyciskiem ikony naszego połączenia wybieramy „Otwórz centrum sieci i udostępniania”

W nowo otwartym oknie klikamy w nazwę naszego połączenia w tym przykładzie jest to "Połączenie sieci bezprzewodowej"

W kolejnym kroku klikamy przycisk „Szczegóły...”

W nowo otwartym oknie możemy już odnaleźć interesującą nas informacje. W podanym przykładzie jest to adres bramy domyślnej o wartości 192.168.100.1. Adres ten oznacza że nasz komputer pracuje w puli adresów od 192.168.100.1 do 192.168.100.254 w związku z czym nasze kamery/rejestrator również powinny znaleźć się w tym przedziale. Jeżeli kamera lub rejestrator pracują w trybie DHCP wtedy uzyska adres automatycznie z prawidłowej puli dzięki czemu będziemy mogli bezpośrednio przystąpić do konfiguracji urządzenia (ustalając najpierw jego adres "link") .W przypadku kiedy z jakichś powodów automatyczny przydział adresów (DHCP) nie jest dostępny musimy skonfigurować adresy w urządzeniu ręcznie. Domyślnie sprzedawane przez nasz rejestratory GISE posiadają adres z puli 192.168.1.XXX w związku z czym taką adresacje musimy ustawić dla naszego komputera (link-zmiana adresacji IP).

Jeśli urządzenie otrzymuje adres IP z serwera DHCP, to należy je podłączyć do routera. Jeśli nie ma takiej możliwości to możemy skonfigurować adresy IP statyczne. Przy połączeniu bezpośrednim ustawiamy przykładowo:

adres IP: 192.168.1.6

maska sieciowa: 255.255.255.0

Aby zmienić konfiguracje sieci w komputerze przechodzimy do "Panelu Sterowania" klikamy "Sieć i Internet".

Wybieramy "Centrum sieci i udostępniania".

Następnie klikamy "Zmień ustawienia karty sieciowej".

Na "Połączeniu lokalnym" klikamy prawy przyciskiem myszki, następnie z menu kontekstowego wybieramy "Właściwości".

Wyświetli nam się okienko, w którym wyszukujemy na liście wpisu "Protokół internetowy w wersji 4 (TCP/IPv4)", następnie klikamy prawy przycisk myszy, po czym "Właściwości"

Zaznaczamy "Użyj następującego adresu IP", wpisujemy powyższe ustawienia, następnie klikamy "OK"

Urządzenie należy podłączyć do zasilania oraz kablem sieciowym do naszego routera lub karty sieciowej. W celu ustalenia adresu IP pod jakim znajduje się rejestrator użyjemy aplikacji "ConfigTool". Po pobraniu pliku instalujemy program. Po uruchomieniu aplikacji powinna ona automatycznie wyszukać nasze urządzenie w sieci.

Aby dostać się do menu konfiguracyjnego naszego urządzenia klikamy "ikonę(1)" co spowoduje automatyczne otworzenie przeglądarki Internet Explorer z dostępem do menu urządzenia.

Po uruchomieniu programu "SmartPSS" przechodzimy do strony startowej. Wybieramy ikonę "Urządzenia".

W nowo otwartej karcie klikamy na "+ Dodaj".

Pojawia się okienko dialogowe, w którym podajemy dane dotyczące urządzenia. W drugiej pozycji "Dodaj metodę" z rozwijanej listy, wybieramy sposób w jaki będziemy łączyć się z urządzeniem. Mamy do wyboru dwie opcję: "IP/domena" lub "Numer seryjny" - wybieramy odpowiednią dla nas pozycje i wypełniamy pola podając odpowiednie dla naszego urządzenia dane.

Po prawaidłowym uzupełnieniu urządzenie zostaje dodane a jego status powinien być pokazany jako "online".

W celu skopiowania wybranych fragmentów nagranego materiału na dysk twardy komputera możemy posłużyć się programem SmartPSS. Uruchamiamy program i wybieramy opcje "Playback".

W kolejnym oknie wybieramy kanał z którego chcemy zapisać "nagranie(1)" następnie przedział czasu wyszukiwanego "materiału(2)" i wciskamy przycisk "Search(3)". Po wyszukaniu nagranego materiału klikamy w rozwijane "menu(4)".

Z rozwiniętej listy wybieramy interesujące nas "nagrani(1)" i klikamy symbol "zapisu(2)".

W kolejnym oknie w pozycji "Path" wybieramy lokalizacje w której chcemy zapisać plik.

W pozycji "Export Format" wybieramy format do jakiego chcemy wyeksportować nasze nagranie. Aby bezproblemowo odtworzyć nagranie wybieramy format "AVI". Klikamy przycisk "OK".

Program wyświetli okno postępu zapisu. Kiedy wskaźnik "Status" dojdzie do końca eksport zostanie zakończony a nasz plik znajdziemy w wybranej wcześniej lokalizacji.

W celu uzyskania polskiej wersji językowej w programie SmartPSS prosimy wykonać poniższe czynności:

1) pobrać program ze strony: SmartPSS

2) zainstalować program.

3) jeżeli ścieżki instalacji są domyślne na dysku C naszego komputera pojawi się katalog:
C:\Program Files (x86)\Smart Professional Surveillance System\SmartPSS\Languages
To tu znajdują się pliki językowe.

4) do tego katalogu należy przekopiować pliki folderu "Spolszczenie" znajdującego się w pobranym archiwum.

5) w Ustawieniach wybieramy język chiński jak poniżej:

6) zapisujemy ustawienia.

7) restartujemy program.

W celu dostępu do menu rejestratora używamy przeglądarki Internet Explorer. W pasku adresu przeglądarki podajemy adres IP naszego rejestratora a następnie wciskamy enter. Podczas pierwszej próby dostępu do menu otrzymamy komunikat(1) wciskamy ok. Następnie musimy wyrazić zgodę na uruchomienie dodatku "WebClient.ocx" wciskając przycisk "Zezwalaj(2)".

Po uruchomieniu dodatku w oknie przeglądarki ukaże się okno logowania do rejestratora w którym podajemy login oraz hasło (domyślnie login: admin natomiast hasło pozostawiamy puste) następnie klikamy przycisk "Login".

Po pomyślnym zalogowaniu ukaże nam się menu rejestratora dzięki którymu będziemy mogli wykonać szereg czynności konfiguracyjnych.

W panelu Web rejestratora klikamy "Nie pamiętam hasła?".

W nowym oknie wygenerowany kod QR skanujemy za pomocą aplikacji Gdmss i postępujemy tak samo jak w przypadku resetowania z menu lokalnego.

Kod QR który pokaże się na ekranie skanujemy za pomocą aplikacji Gdmss na urządzeniu mobilnym.

Urucjamiamy aplikacje gDMSS na urządzeniu mobilnym wybieramy trzy belki po lewej stronie w lewym górnym rogu.

Z uruchomionego menu wybieramy "Główny".

Następnie przycisk "Więcej".

Po czym "Zresetuj hasło urządzenia" i skanujemy kod QR.

Po zeskanowaniu kodu QR na wpisany przez nas adres e-mail otrzymamy kod bezpieczeństwa, wprowadzamy go w oznaczonym polu.

Aby uzyskać dostęp do obrazu z kamery oraz nagrań z urządzenia mobilnego należy zainstalować odpowiednią aplikacje. W zależności od posiadanego urządzenia pobieramy odpowiednią wersje programu z platform mobilnych Google play lub App Store:

Android - gDMSS Plus

iOS – iDMSS Plus

Uruchamiamy aplikacje. W głównym oknie klikamy przycisk Menu.

Z rozwiniętej listy wybieramy "Menadżer urządzeń".

W celu dodania nowego urządzenia wciskamy symbol "+".

Aplikacja informuje nas abyśmy upewnili się że dodawane urządzenie jest prawidłowo skonfigurowane i dostępne w sieci internet. Wciskamy "OK".

W kolejnym oknie wybieramy rodzaj dodawanego urządzenia. W naszym przykładzie jest to rejestrator podpięty kablem Ethernet do sieci internett w związku z czym wybieramy: Urządzenie Przewodowe.

W kolejnym kroku musimy dokonać wyboru w jaki sposób łączymy się z urządzeniem. W naszym przykładzie uzyskujemy połączenie z naszym rejestratorem poprzez chmurę wybieramy "P2P".

Program poprosi nas o wypełnienie danych naszego urządzenia w przypadku chmury mamy możliwość zeskanowania jej numeru z kodu QR lub wpisania recznie. W przypadku łączenia się poprzez adres IP lub ddns wprowadzamy adres ręcznie.

Dostęp do numeru chmury rejestratora uzyskujemy poprzez przejście z "Menu głównego" w "Ustawienia→ Sieć→ P2P".

Nazwa: dowolna wymyslona przez nas nazwa pod jaka chcemy aby urządzenie widniało w aplikacji.

SN: w przypadku połączenia poprzez chmure numer chmury.

Nazwa uzytk: nazwa uzytkownika ustawiona w naszym urządzeniu.

Hasło: hasło ustawione w naszym urządzeniu.

Wciskamy przycisk podgląd na żywo.

Aplikacja wyświetli podgląd z naszych kamer.

Login: admin

Hasło: admin

DHCP: Wyłączone

Adres IP: 192.168.1.8

Adres HTTP: http://192.168.1.8

Strumień główny RTSP: rtsp://admin:admin@192.168.1.8:554/cam/realmonitor?channel=1&subtype=0

Strumień pomocniczy RTSP: rtsp://admin:admin@192.168.1.8:554/cam/realmonitor?channel=1&subtype=1

Port TCP: 37777

Port UDP: 37778

Port HTTPS: 443

Port RTSP: 554

W celu poprawnego działania podglądu monitoringu należy najpierw włączyć obsługę ActiveX. Uruchamiamy program Internet Explorer następnie klikamy ikonę "ustawień(1)".

Z rozwiniętej listy wybieramy pozycję "Opcje internetowe(2)".

W nowym oknie wybieramy zakładkę "Zabezpieczenia"(1) a następnie przycisk "Poziom niestandardowy...(2)".

Wszystkie pozycje z grupy "Kontrolki ActiveX i wtyczki" zaznaczamy na opcję "Włącz".

Adres naszego routera będzie niezbędny między innymi do konfiguracji przekierowania portów oraz konfiguracji usług takich jak DDNS dzięki którym uzyskamy podgląd obrazu naszych kamer z każdego miejsca z dostępem do internetu między innymi telefonu komórkowego. Przedstawiony sposób został opisany na przykładzie Windows 10 we wcześniejszych edycjach systemu operacyjnego mogą występować nieznaczne różnice w wyglądzie wybieranych opcji. W celu ustalenia adresu IP routera znajdującego się w naszej sieci w prawej dolnej części ekranu klikamy prawym przyciskiem myszy na ikonie naszego połączenia sieciowego. W zależności od rodzaju połączenia (przewodowe lub bezprzewodowe) ikona połączenia może wyglądać w następujący sposób:

Połączenie bezprzewodowe

Połączenie przewodowe

Po kliknięciu prawym przyciskiem ikony naszego połączenia wybieramy "Otwórz centrum sieci i udostępniania"

W nowo otwartym oknie klikamy w nazwę naszego połączenia w tym przykładzie jest to "Połączenie sieci bezprzewodowej"

W kolejnym kroku klikamy przycisk „Szczegóły...”

W nowo otwartym oknie możemy już odnaleźć interesującą nas informacje. W podanym przykładzie jest to adres bramy domyślnej o wartości 192.168.100.1. Jest to właśnie adres naszego routera który w celu jego konfiguracji należy wpisać w pole adresu naszej przeglądarki internetowej.

Przed przystąpieniem do podłączenia oraz wyszukania naszego sprzętu w sieci należy ustalić w jakiej puli adresów znajduje się nasz komputer. Ustalenie adresacji umożliwi nam prawidłowe wyszukanie a następnie konfiguracje naszego rejestratora lub kamery. Sposób opisany poniżej został opisany na przykładzie Windows 10 we wcześniejszych edycjach systemu operacyjnego mogą występować nieznaczne różnice w wyglądzie wybieranych opcji. W prawej dolnej części ekranu klikamy prawym przyciskiem myszy na ikonie naszego połączenia sieciowego. W zależności od rodzaju połączenia (przewodowe, bezprzewodowe) ikona połączenia może wyglądać w następujący sposób:

Połączenie bezprzewodowe

Połączenie przewodowe

Po kliknięciu prawym przyciskiem ikony naszego połączenia wybieramy „Otwórz centrum sieci i udostępniania”

W nowo otwartym oknie klikamy w nazwę naszego połączenia w tym przykładzie jest to "Połączenie sieci bezprzewodowej"

W kolejnym kroku klikamy przycisk „Szczegóły...”

W nowo otwartym oknie możemy już odnaleźć interesującą nas informacje. W podanym przykładzie jest to adres bramy domyślnej o wartości 192.168.100.1. Adres ten oznacza że nasz komputer pracuje w puli adresów od 192.168.100.1 do 192.168.100.254 w związku z czym nasze kamery/rejestrator również powinny znaleźć się w tym przedziale. Jeżeli kamera lub rejestrator pracują w trybie DHCP wtedy uzyska adres automatycznie z prawidłowej puli dzięki czemu będziemy mogli bezpośrednio przystąpić do konfiguracji urządzenia (ustalając najpierw jego adres "link") .W przypadku kiedy z jakichś powodów automatyczny przydział adresów (DHCP) nie jest dostępny musimy skonfigurować adresy w urządzeniu ręcznie. Domyślnie sprzedawane przez nasz rejestratory GISE posiadają adres z puli 192.168.1.XXX w związku z czym taką adresacje musimy ustawić dla naszego komputera (link-zmiana adresacji IP).

Jeśli urządzenie otrzymuje adres IP z serwera DHCP, to należy je podłączyć do routera. Jeśli nie ma takiej możliwości to możemy skonfigurować adresy IP statyczne. Przy połączeniu bezpośrednim ustawiamy przykładowo:

adres IP: 192.168.1.6

maska sieciowa: 255.255.255.0

Aby zmienić konfiguracje sieci w komputerze przechodzimy do "Panelu Sterowania" klikamy "Sieć i Internet".

Wybieramy "Centrum sieci i udostępniania".

Następnie klikamy "Zmień ustawienia karty sieciowej".

Na "Połączeniu lokalnym" klikamy prawy przyciskiem myszki, następnie z menu kontekstowego wybieramy "Właściwości".

Wyświetli nam się okienko, w którym wyszukujemy na liście wpisu "Protokół internetowy w wersji 4 (TCP/IPv4)", następnie klikamy prawy przycisk myszy, po czym "Właściwości"

Zaznaczamy "Użyj następującego adresu IP", wpisujemy powyższe ustawienia, następnie klikamy "OK"

Urządzenie należy podłączyć do zasilania oraz kablem sieciowym do naszego routera lub karty sieciowej. W celu ustalenia adresu IP pod jakim znajduje się rejestrator użyjemy aplikacji "ConfigTool". Po pobraniu pliku instalujemy program. Po uruchomieniu aplikacji powinna ona automatycznie wyszukać nasze urządzenie w sieci.

Aby dostać się do menu konfiguracyjnego naszego urządzenia klikamy "ikonę(1)" co spowoduje automatyczne otworzenie przeglądarki Internet Explorer z dostępem do menu urządzenia.

Po uruchomieniu programu "SmartPSS" przechodzimy do strony startowej. Wybieramy ikonę "Urządzenia".

W nowo otwartej karcie klikamy na "+ Dodaj".

Pojawia się okienko dialogowe, w którym podajemy dane dotyczące urządzenia. W drugiej pozycji "Dodaj metodę" z rozwijanej listy, wybieramy sposób w jaki będziemy łączyć się z urządzeniem. Mamy do wyboru dwie opcję: "IP/domena" lub "Numer seryjny" - wybieramy odpowiednią dla nas pozycje i wypełniamy pola podając odpowiednie dla naszego urządzenia dane.

Po prawaidłowym uzupełnieniu urządzenie zostaje dodane a jego status powinien być pokazany jako "online".

W celu skopiowania wybranych fragmentów nagranego materiału na dysk twardy komputera możemy posłużyć się programem SmartPSS. Uruchamiamy program i wybieramy opcje "Playback".

W kolejnym oknie wybieramy kanał z którego chcemy zapisać "nagranie(1)" następnie przedział czasu wyszukiwanego "materiału(2)" i wciskamy przycisk "Search(3)". Po wyszukaniu nagranego materiału klikamy w rozwijane "menu(4)".

Z rozwiniętej listy wybieramy interesujące nas "nagrani(1)" i klikamy symbol "zapisu(2)".

W kolejnym oknie w pozycji "Path" wybieramy lokalizacje w której chcemy zapisać plik.

W pozycji "Export Format" wybieramy format do jakiego chcemy wyeksportować nasze nagranie. Aby bezproblemowo odtworzyć nagranie wybieramy format "AVI". Klikamy przycisk "OK".

Program wyświetli okno postępu zapisu. Kiedy wskaźnik "Status" dojdzie do końca eksport zostanie zakończony a nasz plik znajdziemy w wybranej wcześniej lokalizacji.

W celu uzyskania polskiej wersji językowej w programie SmartPSS prosimy wykonać poniższe czynności:

1) pobrać program ze strony: SmartPSS

2) zainstalować program.

3) jeżeli ścieżki instalacji są domyślne na dysku C naszego komputera pojawi się katalog:
C:\Program Files (x86)\Smart Professional Surveillance System\SmartPSS\Languages
To tu znajdują się pliki językowe.

4) do tego katalogu należy przekopiować pliki folderu "Spolszczenie" znajdującego się w pobranym archiwum.

5) w Ustawieniach wybieramy język chiński jak poniżej:

6) zapisujemy ustawienia.

7) restartujemy program.

W celu dostępu do menu rejestratora używamy przeglądarki Internet Explorer. W pasku adresu przeglądarki podajemy adres IP naszego rejestratora a następnie wciskamy enter. W polu (1) wpisujemy nazwę użytkownika po czym w polu (2) hasło następnie klikamy (3) "Zaloguj"

Klikamy kafelek "Żywo"

Następnie instalujemy wtyczkę klikając "Najpierw zainstaluj wtyczki!" po kliknięciu wyskocy nam kommunikat aby pobrać wtyczkę. Po pobraniu przechodzimy do instalacji.

Po zainstalowaniu wtyczki i odświeżeniu karty w przeglądarce klikamy na "Zezwalaj".

Po udanej instalacji wtyczki i zezwoleniu przeglądarce na uruchomienie powinniśmy uzyskać podgląd z kamer oraz mieć dostęp do ustawień rejestratora.

W zależności od rodzaju posiadanych kamer musimy skonfigurować nasz rejestrator ustawiając w nim odpowiedni dla nich tryb. W tym celu wchodzimy do Menu głównego i z grupy ustawienia wybieramy "KAMERA".

W nowo otwartym oknie wybieramy pozycje "typ kanału".

Dla kamer analogowych podpiętych do rejestratora kablem koncentrycznym wybieramy pozycje "CVI/AHD/CVBS". Dla kamer analogowych podpiętych za pomocą transformatora wideo skrętką wybieramy pozycję "Inne" Dla kamer IP wybieramy opcje "IP".

Aby uzyskać dostęp do obrazu z kamery oraz nagrań z urządzenia mobilnego należy zainstalować odpowiednią aplikacje. W zależności od posiadanego urządzenia pobieramy odpowiednią wersje programu z platform mobilnych Google play lub App Store:

Android - gDMSS Plus

iOS – iDMSS Plus

Uruchamiamy aplikacje. W głównym oknie klikamy przycisk Menu.

Z rozwiniętej listy wybieramy "Menadżer urządzeń".

W celu dodania nowego urządzenia wciskamy symbol "+".

Aplikacja informuje nas abyśmy upewnili się że dodawane urządzenie jest prawidłowo skonfigurowane i dostępne w sieci internet. Wciskamy "OK".

W kolejnym oknie wybieramy rodzaj dodawanego urządzenia. W naszym przykładzie jest to rejestrator podpięty kablem Ethernet do sieci internett w związku z czym wybieramy: Urządzenie Przewodowe.

W kolejnym kroku musimy dokonać wyboru w jaki sposób łączymy się z urządzeniem. W naszym przykładzie uzyskujemy połączenie z naszym rejestratorem poprzez chmurę wybieramy "P2P".

Program poprosi nas o wypełnienie danych naszego urządzenia w przypadku chmury mamy możliwość zeskanowania jej numeru z kodu QR lub wpisania recznie. W przypadku łączenia się poprzez adres IP lub ddns wprowadzamy adres ręcznie.

Dostęp do numeru chmury rejestratora uzyskujemy poprzez przejście z "Menu głównego" w "Ustawienia→ Sieć→ P2P".

Nazwa: dowolna wymyslona przez nas nazwa pod jaka chcemy aby urządzenie widniało w aplikacji.

SN: w przypadku połączenia poprzez chmure numer chmury.

Nazwa uzytk: nazwa uzytkownika ustawiona w naszym urządzeniu.

Hasło: hasło ustawione w naszym urządzeniu.

Wciskamy przycisk podgląd na żywo.

Aplikacja wyświetli podgląd z naszych kamer.

Aby uzyskać dostęp do obrazu z kamery oraz nagrań z urządzenia mobilnego należy zainstalować odpowiednią aplikacje. W zależności od posiadanego urządzenia pobieramy odpowiednią wersje programu z platform mobilnych Google play lub App Store

Android - Imou

iOS – Imou

Przy pierwszym uruchomieniu aplikacji trzeba założyć konto klikając przycisk "Zarejestruj się"

W kolejnym oknie aplikacja poprosi nas o wybranie lokalizacji po wprowadzeniu klikamy przycisk "Następny"

Następnym krokiem będzie podanie adresu naszej poczty elektronicznej w polu "Wpisz adres e-mail". Przy wpisie "Ustaw hasło" należy wpisać hasło za pomocą którego będziemy się logować do naszego konta. Po uzupełnieniu wyżej wymienionych wpisów trzeba zaakceptować umowę klikając wyszarzony przycisk. Następnie klikając na "Kod weryfikacyjny"

Na podany w poprzednim kroku adres poczty elektronicznej zostanie wysłany kod weryfikacyjny który należy uzupełnić, po czym kliknąć przycisk "OK"

Po udanej rejestracji można zalogować się do swojego konta uzupełniając odpowiednio okienka po czym klkając "Logowanie".

Po zalogowaniu się do konta w głównym oknie klikamy ikonę "plusa" w prawym górnym rogu.

W tym kroku należy zeskanować skanerem kod QR, który jest dostępny na urządzeniu

Aplikacja informuje nas abyśmy upewnili się że dodawane urządzenie jest prawidłowo podłączone, klikamy"Następny".

Następnie należy wprowadzić hasło do sieci bezprzewodowej, po czym kliknąć przycisk "Następny".

W następnym oknie trzeba zaznaczyć opcję "The green light is flashing slowly" i kliknać "Następny"

Aplikacja poinformuję nas o tym że będzie słyszaly dźwięk kuku, kuku, aby przejśc do kolejnego kroku należy wcisnąć "Następny"

Następuje proces dodawania kamery do instniejącej sieci bezprzewodowej

Po chwili powinen pojawić się komunikat o bezpieczeństwie, w tym kroku należy utworzyć hasło do kamery następnie przycisnąć "Następny"

Aplikacja wyświetli informacje o dodawaniu urządzenia do chmury.

Po udanym dodaniu kamey pojawi się komunikat "Pomyślnie dodano!" tym razem należy przycisnąć przycisk "Zakończono".

Aplikacja wyświetli informacje o darmowym przetestowaniu usługi zapisu w chmurze przez okres 7 dni. Jeśli zgadzamy się na testowy okres próbny należy kliknąć "Aktywowano" jeżeli nie chcemy skożystać z usługi wybieramy "Później"

Wystarczy kliknąć przycisk "play".

Po czym po prawidłoym skonfigurowaniu urządzenia uzyskujemy dostęp do podglądu.