Interfejs WWW - Zmiana rozdzielczości

Jeśli po podpięciu rejestratora do monitora/telewizora nie widzimy żadnego obrazu powodem może być zbyt wysoka rozdzielczość która nie jest obsługiwana przez nasz monitor/telewizor. W celu rozwiązania problemu musimy połączyć się z rejestratorem poprzez sieć LAN i zmienić rozdzielczość rejestratora na niższą. W tym celu łączymy się z rejestratorem wpisując jego adres w naszej przeglądarce internetowej. (W naszym przykładzie adres rejestratora to "192.168.100.10") podajemy login oraz hasło domyślnie Login: "admin" Hasło: "12345". Następnie wciskamy przycisk "Zaloguj".

Ukaże nam się główne okno konfiguracji rejestratora w którym klikamy kolejno: „Opcje”→ „System”→”General”. Z listy widocznych opcji odnajdujemy pozycje "Rozdzielczość" a następnie klikając symbol strzałki wybieramy żądaną rozdzielczość np. 1024x768 i klikamy przycisk „Zapisz”.

Rejestrator spyta nas o potwierdzenie operacji potwierdzamy przyciskiem „Ok” następnie czekamy na ponowne uruchomienie urządzenia. Po restarcie rejestratora na naszym monitorze/telewizorze powinien ukazać się obraz.