Jak działa chwilowy numer telefonu?

Czy chwilowy numer telefonu jest tym samym, co maskowanie numeru? Na rynku jest dostępnych coraz więcej programów i aplikacji do zabezpieczania naszych danych kontaktowych. W większości są one przeznaczone dla osób prywatnych, którym zależy na zachowaniu anonimowości. Można je pobrać z Internetu i w prosty sposób zainstalować na swoim smartfonie. Co zrobić, jeśli posiadamy firmę i obsługujemy wiele połączeń jednocześnie?

Maskowanie numeru telefonu vs chwilowy numer

Maskowanie numer telefonu i chwilowy numer to sposób na zabezpieczenie danych osób, które wykonują połączenia. Taki zabieg nie tylko zapobiega wyłudzeniom. To również lepsza ocena w oczach klienta, który obsługiwany przez naszą firmę czuje się bezpiecznie. Maskowanie numeru polega na tym, że w momencie wykonywania połączenia, nasz numer nie wyświetla się na ekranie smartfonu odbiorcy. Zamiast tego pokaże się komunikat „numer prywatny” lub „numer zastrzeżony”. Osoba prywatna może to zrobić, korzystając z opcji, którą posiada większość smartfonów. Wystarczy w ustawieniach urządzenia wyłączyć tzw. pokazywanie ID wywołującego. Chwilowy numer telefonu nazywany jest też tymczasowym i działa nieco inaczej. W tym przypadku konieczne będzie zainstalowanie odpowiedniej aplikacji, która zamieni nasz numer na inny, tymczasowy. 

Oba opisane rozwiązania może zastosować każdy, komu zależy na anonimowości. Co jednak z dużymi firmami, które chcą w ten sposób zabezpieczyć dane swoich klientów, prowadzić dodatkowy monitoring połączeń i mieć pewność, że cenne kontakty nie wpadną w niepowołane ręce konkurencji? Oprogramowania dostępne na stronach sklepów internetowych w tym przypadku się nie sprawdzą, ponieważ proszenie klienta o samodzielne zabezpieczenie telefonu nie wygląda profesjonalnie.

Maskowanie numeru dla firm

Apifonica jest jednym z dostawców rozwiązań dla firm, które usprawniają bieżącą komunikację z kontrahentami. Jedną z oferowanych usług jest maskowanie numerów połączeń i to z poziomu firmy, a nie klienta. Wystarczy stworzyć i skonfigurować konto w serwisie, dodając własną bazę kontaktów. To wystarczy do szyfrowania połączenia, które klient wykona do numerów pracowników, które również są w bazie. Jako przedsiębiorca masz nie tylko pewność, że dokładasz wszelkich starań, aby zadbać o klienta, ale jednocześnie dbasz o interesy własnej formy. W większych firmach rotacja pracowników jest duża. Często zdarza się, że odchodząc do innego pracodawcy, zabierają ze sobą wiele cennych kontaktów. Warto pamiętać, że każdy z nich to utrata zysku. Dodatkowo zyskujesz narzędzie do nagrywania i monitorowania wszystkich połączeń służbowych. Masz możliwość wglądu w bieżącą sytuację, weryfikacji jakości obsługi, a także rozwiązywania problematycznych sytuacji. 

Jakie jeszcze rozwiązania dla skutecznej komunikacji w biznesie?

Związanie się z jednym dostawcą usług dla firm sprawia, że mamy bieżący wgląd w koszty, a sama komunikacja nie jest rozproszona. Możemy łatwo zarządzać swoimi narzędziami i personalizować je. Maskowanie numeru telefonu jest tylko jednym z rozwiązań. Przy wielopoziomowej komunikacji sprawdzi się voicebot czy interfejs do wysyłania wiadomości marketingowych. To narzędzia, które nie tylko usprawniają komunikację, ale także optymalizują koszty.

 

Przeczytaj również inne artykuły: System alarmowy - przewodowy czy bezprzewodowy?


Popularne artykuły na naszym blogu:


 

Zapytaj o ofertę

Skontaktuj się z nami. Przedstawimy Ci ofertę dopasowaną do Twoich potrzeb.

34 387 29 92

Filtry
Kategorie
Loading...
34 387 29 92