Monitoring w salonie rowerowym TREK - case study

Klient:

właściciel sklepów rowerowych (Rybnik, Chorzów, Sosnowiec)

Miejsce inwestycji:

sklep rowerowy TREK Rybnik wraz z prywatnym parkingiem

 

Monitoring w salonie rowerowym TREK - case study

Wstęp:

Bezpieczeństwo jest istotnym elementem naszej codzienności. Prowadzący działalność gospodarczą spotykają się często z problemem rozwiązań nie zapewniających bezpieczeństwa na odpowiednim poziomie. 

Marka Eltrox istnieje po to, by wspierać naszych klientów przede wszystkim w tym zakresie. Bycie bezpiecznym jest również istotnym elementem w prowadzeniu własnej działalności gospodarczej. Poza doradztwem i szeroką ofertą asortymentową marka Eltrox gotowa jest pomagać swoim klientom “na miejscu”.

Po tym jak jeden z klientów Eltrox zgłosił się do nas z problemem postanowiliśmy pomóc mu go rozwiązać zapewniając profesjonalne doradztwo i fizyczną pomoc w przeprowadzeniu koniecznych zmian na terenie prowadzonej przez niego działalności gospodarczej. 

Właściciel sklepu Trek posiadający trzy oddziały (Rybnik, Chorzów, Sosnowiec) przedstawił nam problem, z którym boryka się w ramach monitoringu obsługującego rybnicki oddział prowadzonej przez niego działalności. 

 

Jaki był problem:

Po pierwsze:

Nasz klient narzekał zbyt krótki czas archiwizacji zarejestrowanego na dysku twardym materiału. Uniemożliwiało to prześledzenie tego, co dzieje się na terenie sklepu (np. zachowania pracowników wobec klientów itp.) w dłuższym okresie czasu.

Po drugie:

Jak zauważył nasz klient miejsce montażu kamer przez ekipę instalacyjną realizującą jego wcześniejsze zlecenie, było nieprzemyślane. Problem występował w przypadku pola widzenia kamer, które nie obejmowało wszystkich istotnych miejsc. Obraz z kamer monitorujących wnętrze sklepu nie obejmował drzwi wejściowych, części cennych elementów asortymentu oraz tej strefy przestrzeni handlowej, która pozostawała poza polem widzenia sprzedawców.

Po trzecie:

Nasz klient zauważał, że jakość obrazu z kamer monitoringu nie pozwalała na identyfikację osób znajdujących się w ich polu widzenia. To bardzo istotna wada systemu, która nabiera znaczenia np. w przypadku kradzieży z włamaniem, kiedy zarejestrowany materiał staje się dowodem istotnym dla organów ścigania. Brak możliwości identyfikacji sprawców z uwagi na złą jakość obrazu staje się poważnym problemem.

Po czwarte:

Brak kamery parkingowej uniemożliwiał zarządzanie przestrzenią parkingową oraz wykluczał identyfikację pojazdów znajdujących się na parkingu.

Audyt u klienta

 

Monitoring w salonie rowerowym TREK - case study

 

Marka Eltrox dysponuje zespołem ekspertów, którego zadaniem jest przeprowadzić audyt u klienta. Wynikiem audytu jest opracowanie spersonalizowanej oferty dla naszego klienta. Naszą ofertę od ofert innych usługodawców odróżnia jej kompleksowość. Nasi eksperci w tym i każdym innych przypadku biorą pod uwagę wszystkie okoliczności i ryzyka, które ich zdaniem powinny zostać uwzględnione po to aby monitoring działał zgodnie z oczekiwaniami naszego klienta oraz zapewniał bezpieczeństwo zamiast tworzyć złudzenie bycia bezpiecznym. 

W wyniku audytu eksperci marki Eltrox zaprojektowali miejsca montażu kamer dbając jednocześnie o to aby nie ingerować w konstrukcję oraz wyposażenie lokalu naszego zleceniodawcy (klienta). 

Eksperci marki Eltrox stanęli również przed zadaniem rozwiązania problemu jakości obrazu z monitoringu. Naszym zadaniem było zapewnienie obrazu dającego możliwość dostrzeżenia jak największej ilości szczegółów. Dotyczyło to zarówno obrazu pochodzącego z wnętrza budynku jak i obrazu na zewnątrz. Obraz pochodzący spoza budynku wymagał zastosowania kamer posiadających możliwość rejestracji obrazu dobrej jakości nocą lub w niekorzystnych warunkach oświetleniowych. 

Podjęte działania naprawcze

W wyniku przeprowadzonego audytu nasi eksperci zaproponowali następujące rozwiązania techniczne rozwiązując zidentyfikowane przez naszego klienta problemy.

Nasi eksperci użyli następujących rozwiązań:

  • Zastosowali kamery dające obraz w jakości HD wyposażone w obiektywy o zmiennej długości ogniskowej tj. posiadające tzw. zoom optyczny. Pozwoli to naszemu klientowi zidentyfikować klienta oraz pracownika w każdej części salonu. Kamery zostały zamontowane w miejscach, które pozwalają “widzieć” całość powierzchni salonu.

KAMERA 4W1 KENIK KG-D60HD-Z-I

  • Zastosowano rejestrator umożliwiający korzystanie z dwóch dysków twardych o dużej pojemności. Zapewni to klientowi możliwość przeglądania nagrań archiwalnych zarejestrowanych w długich okresach. Dzięki temu będzie mógł na przykład odtworzyć nagrania zarejestrowane przed miesiącem. 

REJESTRATOR 5W1 DAHUA XVR5216AN-I3

  • Aby rozwiązać zgłoszony przez klienta problem obrazu pochodzącego z parkingu eksperci Eltroxu użyli kamer zewnętrznych o wysokiej jakości obrazu posiadających podświetlenie w podczerwieni. Ponadto zastosowana kamera generuje obraz w bardzo wysokiej jakości, co pozwala na identyfikację pojazdów na parkingu.

KAMERA 4W1 KENIK KG-T60HD-Z-I

Podsumowanie:

Podjęte przez ekspertów marki Eltrox działania mające na celu spełnienie oczekiwań naszego klienta oraz profesjonalne doradztwo, które postrzegamy jako dzielenie się wiedzą nabytą przez lata praktyki i doświadczeń doprowadziło do  rozwiązania wszystkich zidentyfikowanych problemów, a nasz klient zyskał komfort bycia bezpiecznym.

Marka Eltrox dysponuje usługą KOMPLEX, która poza sprzedażą obejmuje również doradztwo, montaż oraz opiekę posprzedażową. Korzystanie z usług marki Eltrox jest gwarancją poprawnego działania wszelkich zastosowanych rozwiązań. Eltrox - razem bezpieczniej.

Zapytaj o ofertę

Skontaktuj się z nami. Przedstawimy Ci ofertę dopasowaną do Twoich potrzeb.

34 387 29 92

Filtry
Kategorie
Loading...
34 387 29 92