Interfejs WWW - Zapisywanie na Google Drive i DropBox

Po odpaleniu strony „Kenik” Należy wejść W (Ustawienia -> Pamięć -> Zarządzanie dyskiem -> Zapis w chmurze) . By myśleć o dalszej konfiguracji wirtualnego dysku należy odznaczyć opcję „Włącz” , będącą w pierwszym zestawie opcji .

W następnej opcji wybieramy pomiędzy zapisem w dysku google , lub Dropbox .

Następnie ukazuje się stan połączenia . po nim mamy opcję „Operacja” gdzie należy kliknąć w „Powiąż” . po kliknięciu odpala się okno w którym (od góry) , Pokazany jest stan połączenia , ukazany jest link , który należy przekopiować do chroma , obszar na wpisanie kodu i na dole kod QR .

Po odpaleniu strony w innej przeglądarce (. Nie musi być konkretnie chrom , bo jak na przykładzie Firefoks zadziałał , ale nie udało się na Internet Exploreże) .

Po pomyślnym logowaniu zezwalamy aplikacji na dostęp do wirtualnego dysku .

Wtedy generowany jest kod który należy wpisać w wcześniej wspomnianym miejscu .Po wklejeniu zatwierdzamy .

Po odświeżeniu poprzez przycisk „Odśwież” po prawo od przycisku „Zapisz” u dołu strony , stan strony się zmieni i pod nim ukaże się nazwa kont na którym posiadasz wirtualną przestrzeń dyskową .

Adekwatnie po wyborze zapisu na dysku Google po odpaleniu strony z podanego linku należy skopiować wygenerowany kod z okna na wprowadzenie kodu . skopiowany kod wpisujemy w stronie google .

Następnie należy wybrać konto google z listy , lub korzystając z opcji

wprowadź konto na którym będzie wszystko zapisywane .