Eltrox prowadzi bezpłatną pomoc techniczną i konfiguracyjną dla wszystkich swoich klientów. Pomoc dostępna jest dla klientów detalicznych w terminie 30 dni od daty zakupu, w godzinach od 9:00 - 15:30 i obejmuje podstawową konfigurację sprzętu CCTV i IP oraz ogólne sprawy związane z innymi produktami.
W celu uzyskania podstawowej porady technicznej prosimy o zarezerwowanie sobie terminu porady z wykorzystaniem formularza rezerwacji porady. Jednorazowa porada trwać będzie nie więcej niż 30 minut.
W innych sprawach technicznych, nie związanych z konfiguracją sprzętu, prosimy o kontakt pod e-mailem pomoc@eltrox.pl lub wypełnić formularz
W celu uzyskania pomocy w bardziej zaawansowanych zagadnieniach prosimy o kontakt z niezależnym instalatorem, bądź o zarezerwowanie sobie płatnej porady. Koszt 30 minut płatnej porady to 50 zł, którą można zakupić pod tym adresem.
W przypadku gdy zarezerwowana porada będzie dotyczyła zagadnień wychodzących poza zakres podstawowej konfiguracji i nie będzie opłacona konsultant poprosi o dokonanie płatności. W przypadku braku płatności porada będzie przerywana.