Zamknij
Korzystając z algorytmów głębokiego uczenia, inteligentna kamera ANPR może rozpoznać pojazdy, tablice rejestracyjne, marki pojazdów oraz kolory pojazdów. Ta zaawansowana funkcjonalność umożliwia jej zastosowanie w różnych scenariuszach, które wymagają wykrycia i identyfikacji pojazdów. Dodatkowo, kamera obsługuje także technologię IVS (Intelligent Video Surveillance) do wykrywania zdarzeń oraz wyzwalania alarmów dźwiękowych i świetlnych.
Dzięki funkcją tej kamery możliwe jest przeprowadzanie wielu różnych scenariuszy bez konieczności podłączania dodatkowych urządzeń. To nie tylko znacznie poprawia bezpieczeństwo w miejscach ich montażu i związanych z nimi placach, ale także upraszcza proces instalacji. Kamera jest odporna na pył, wodoodporna oraz trudna do manipulacji. Ponadto, posiada stopień ochrony IP67 i IK10, co świadczy o jej wysokiej jakości i trwałości.
Dzięki zastosowaniu intuicyjnego przetwornika obrazu CMOS, kamera osiąga wysoki współczynnik WDR (Wide Dynamic Range), co oznacza, że potrafi skutecznie zarządzać kontrastem i zapewniać doskonałą jakość obrazu nawet w trudnych warunkach oświetleniowych. Wysoki stosunek sygnału do szumu sprawia, że kamera jest bardzo czuła, co umożliwia rejestrację ostrego obrazu nawet w warunkach o niskim oświetleniu.
Dzięki temu, kamera zapewnia żywe i klarowne obrazy przez całą dobę, 24/7, co czyni ją idealnym rozwiązaniem do zastosowań w branży drogowej. Niezależnie od pory dnia czy warunków atmosferycznych, kamera jest w stanie dostarczać wysoką jakość obrazu, co jest niezwykle istotne dla monitorowania ruchu drogowego i zapewnienia bezpieczeństwa.
Dzięki wydajnemu procesorowi CPU, kamera jest w stanie wyodrębnić i analizować informacje dotyczące zarówno pojazdów silnikowych, jak i niemotorowych w czasie rzeczywistym. Procesor przetwarza dane z kamery, identyfikuje cechy pojazdów i dostarcza cenne informacje na ich temat.
Ta analiza danych jest niezwykle przydatna do podejmowania skutecznych decyzji. Dzięki gromadzonym informacjom na temat cech pojazdów, takim jak marka, model, numer rejestracyjny czy kolor, możliwe staje się monitorowanie ruchu drogowego, identyfikacja pojazdów biorących udział w incydentach czy też śledzenie pojazdów poszukiwanych.
Dzięki temu zwiększa się efektywność działań podejmowanych na podstawie dostarczonych informacji, co ma istotne znaczenie w kontekście zarządzania ruchem drogowym, egzekwowania przepisów czy zapewniania bezpieczeństwa.
Kamera posiada wysoki stopień ochrony IP67, co oznacza, że jest całkowicie chroniona przed kurzem i jest wodoszczelna. Dzięki temu może być używana w trudnych warunkach środowiskowych, takich jak intensywne deszcze, silny wiatr czy pylisty teren. Jest również odporna na manipulacje, co zapewnia dodatkową ochronę przed sabotażem.
Dodatkowo, kamera charakteryzuje się niskim zużyciem energii, co przekłada się na oszczędność i dłuższy czas pracy. Dzięki temu można ją z powodzeniem zastosować w miejscach, gdzie dostęp do zasilania może być ograniczony lub trudny.
W sumie, odporność na warunki atmosferyczne, wbudowane funkcje i niskie zużycie energii sprawiają, że ta kamera jest niezwykle wszechstronna i nadaje się do zastosowania w różnorodnych środowiskach, zapewniając niezawodne rozwiązanie do monitorowania i ochrony.
Dzięki zaawansowanym algorytmom i technologiom, kamera potrafi rozpoznawać tablice rejestracyjne pojazdów, identyfikować i rejestrować naruszenia, takie jak przekroczenie prędkości, przekroczenie sygnalizacji świetlnej czy nieprawidłowe parkowanie. Ta funkcjonalność jest niezwykle przydatna dla służb odpowiedzialnych za egzekwowanie przepisów drogowych oraz zarządzanie ruchem.
Dodatkowo, kamera może wykrywać różne zdarzenia na drodze, takie jak kolizje, nagłe hamowanie czy wtargnięcie na pasy ruchu. Dzięki temu dostarcza ważnych informacji, które mogą być wykorzystane do podejmowania szybkich i skutecznych działań w przypadku sytuacji awaryjnych.
Ogólnie rzecz biorąc, kamera jest doskonale przystosowana do scenariuszy drogowych, zapewniając zaawansowane funkcje rozpoznawania tablic rejestracyjnych, monitorowanie ruchu drogowego oraz wykrywanie i raportowanie zdarzeń, co przyczynia się do zwiększenia bezpieczeństwa i efektywności na drogach.
TiOC, znany również jako kamera trzy-w-jednym, integruje całodobowe monitorowanie w pełnym kolorze, aktywne odstraszanie i sztuczną inteligencję w jednym inteligentnym i innowacyjnym rozwiązaniu. TiOC precyzyjnie identyfikuje potencjalne zagrożenia i skutecznie ostrzegać intruzów, skutecznie chroniąc życie i bezpieczeństwo mienia.
DMSS to mobilna aplikacja do nadzoru z funkcjami takimi jak zdalne monitorowanie, odtwarzanie wideo, powiadomienia push, inicjalizacja urządzenia i zdalna konfiguracja. Można dodawać takie urządzenia, jak IPC, NVR, XVR, VTO, dzwonki do drzwi, koncentratory alarmów i kontrolery dostępu. Po zalogowaniu się na konto możesz korzystać z usług w chmurze, takich jak aktualizacja chmury i tak dalej. Aplikacja obsługuje systemy iOS 9.0 i Android 5.0 lub nowsze i może być używana z 3G / 4G / Wi-Fi.
Kamera | |
Przetwornik obrazu | 1/1,8" CMOS |
Rozdzielczość obrazu | 2688 × 1520 |
Elektroniczny czas otwarcia migawki | Automatyczny/ręczny 1/25 s–1/100 000 s |
Maksymalna prędkość wykrywania | 120 km/h |
Min. oświetlenie | 0.001 [email protected] (kolor, 30 IRE)0.0002 [email protected] (czarno-biały, 30 IRE)0 luksów (włączony iluminator) |
.ROM | 1 GB |
BARAN | 4 GB |
Stosunek sygnał/szum | >56 dB |
System skanowania | Skanowanie progresywne |
Obiektyw | |
Ogniskowa | 8–32 mm |
Pole widzenia | H: 39.9° (W)—15.1° (T) V: 21.8° (W)—8.5° (T) D: 46.6° (W)—17.4° (T) |
Kontrola ostrości | Automatyczna, ustawianie ostrości obszaru, ręczne |
Liczba soczewek | 1 |
Typ obiektywu | Zmotoryzowany Vari-focal |
Maksymalna przysłona | 1.6 |
Kontrola tęczówki | P-Iris |
Odległość DORI | |
Wykrywanie (W) | 160 m |
Obserwowaćnie (W) | 64 m |
Rozpoznawanie (W) | 32 m |
Identyfikacja (W) | 16 m |
Iluminator | |
Numer oświetlacza | 4 |
Sterowanie włączaniem/wyłączaniem oświetlacza | Automatyczny, ręczny |
Typ oświetlacza | IR (850 nm) |
Zasięg oświetlenia | ANPR: 20 m (65.62 ft) Monitoring wideo: 60 m (196.85 ft) |
Inteligentne oświetlenie | W zależności od jasności otoczenia kamera automatycznie dostosowuje intensywność światła, aby ujawnić szczegóły poruszających się celów. Urządzenia z ciepłym światłem mogą automatycznie regulować natężenie światła w zależności od czasu. |
Długość fali podczerwonej | 850 nm |
Wideo | |
Rozdzielczość wideo | Strumień główny: 4M (2688 × 1520)/1080p (1920 × 1080)/720p (1280 × 720)Strumień pomocniczy: 720p (1280 × 720)/960H (960 × 576, 960 × 480)/D1 (704 × 576, 704 × 480)/CIF (352 × 288, 352 × 240) |
Strumień | PAL: Strumień główny (2688 × 1520@25 kl./s, 1920 × 1080@25 kl./s, 1280 × 720@25 kl./s), strumień podrzędny (1280 × 720@25 kl./s, 960 × 576@25 kl./s, 704 × 576@25 kl./s, 352 × 288@25 kl./s); NTSC: Strumień główny (2688 × 1520@30 kl./s, 1920 × 1080@30 kl./s, 1280 × 720@30 kl./s), strumień podrzędny (1280 × 720@30 kl./s, 960 × 480@30 kl./s, 704 × 408@30 kl./s, 352 × 240@30 kl./s) |
Kompresja wideo | H.264H; H.264B; H.264M domyślnie; H.265; MJPEG; H.264M |
Szybkość transmisji bitów wideo | H.264B: 2 179 kb/s – 13 074 kb/sH.264M: 2 179 kb/s – 13 074 kb/sH.264H: 2 179 kb/s – 13 074 kb/sH.265: 2 179 kb/s – 13 074 kb/sMJPEG: 6 537–39 223 kb/s |
Samoadaptacja sceny (SSA) | Tak |
Kontrola wzmocnienia | Ręcznie; Automatycznie |
Redukcja szumu | 3D NR |
Obszar zainteresowania (RoI) | Tak, 3 |
Zapobieganie naruszeniom obrazu | Tak. Znaki wodne można dodawać do filmów i obrazów. Znak wodny można również zweryfikować. |
Kontrola szybkości transmisji bitów | .CBR; VBR |
Funkcje | |
Magzaynowanie | Port karty TF Bult-in. Obsługa Kingston 16 G, 32 G, 128 G, 256 G; Karta Dahua 16 G, 32 G, 128 G, 256 G; SanDisk 16 G, 32 G, 128 G, 256 G |
Lista zastrzeżonych/lista zaufanych | Allowlist: 110,000 Lista zablokowanych: 110,000 |
IVS | Wykrywanie włamań, wykrywanie włóczęgów, można ustawić do 4 obszarów. |
Detekcja podstawowa | Alarmy dotyczące rozmycia, braku karty pamięci, braku miejsca na karcie pamięci, błędu karty pamięci, rozłączenia sieci, konfliktu adresów IP i nielegalnego dostępu. |
Alarm dźwiękowy i świetlny | Tak, niebieski i czerwony wskaźnik i obsługuje nadawanie niestandardowego dźwięku. |
Połączenie alarmu | Przesyłanie na kartę FTP/Memory, powiadamianie centrum monitorowania, wysyłanie wiadomości e-mail, wyzwalanie alertów, migawki i aktywne odstraszanie |
Zasięg przechwytywania | 8 m–20 m (26.25 ft–65.62 ft) |
Szerokość wykrywania | 6 m–8 m (19.69 ft–26.25 ft) |
Sieć | |
Protokół sieciowy | HTTP; Protokół HTTPS; 802,1x; TCP; ARP; RTSP; RTP; UDP; RTCP; SMTP; FTP; DHCP; DNS; IPv4/v6; NTP; SFTP;DDNS; SNMP; PPPoE |
API | Tak |
Zestaw SDK | Tak |
Interoperacyjność | ONVIF (profil S/profil G/profil T); .CGI; ITSAPI; P2P |
Oprogramowanie do zarządzania | DSS Pro; DSS Express; Cybermiasto; Inteligentny PSS |
Bezpieczeństwo | Nazwa użytkownika i hasło; adres MAC; HTTPS; IEEE 802.1x; Kontrola dostępu do sieci |
Przeglądarka | Wtyczka: IE 9, 10, 11.Chrome 52 i wcześniejsze |
wersje Firefox 42 i wcześniejsze wersjeBrak wtyczki:Chrome 92 i nowsze wersje | |
Obraz | |
Format kodowania obrazu | JPEG |
Ustawienia obrazu | Jasność; kontrast; nasycenie; Gamma; ostrość; korzyść; Balans bieli |
Dzień/noc | Filtr podczerwieni, obsługuje trzy tryby: kolor / B / W / auto |
WDR | 140 dB |
HLC | Tak |
BLC | Tak |
Balans bieli | Automatycznie; zwyczaj regionalny; Ręcznie; Odkryty; Naturalny; Lampa uliczna |
Cyfrowe ulepszanie szczegółów (DDE) | Tak |
Nakładka OSD | Obsługuje nakładanie czasu; adres (pozycja kanału), pas ruchu (numer/kierunek), tablica rejestracyjna (numer i kolor), pojazd (prędkość, kolor, typ) |
Dźwięk | |
Audio Port | Tak |
Wbudowany mikrofon | Tak; Odległość odbioru: 3 m (9.84 ft), częstotliwość próbkowania: 48 k. |
Wbudowany głośnik | Tak; Moc: 2 W |
Port | |
Wyjście audio | 1 kanał (port RCA) |
Port sieciowy | RJ-45 (samoadaptacyjny port Ethernet 10/100/1000) |
Wejście alarmowe | 2, wejście transoptora (wartość włączania i wyłączania węzła mokrego: 5 V) |
Wyjście alarmowe | 2, wyjście przekaźnikowe (2A 30 VDC/0.5A 125 VAC), które można podłączyć do urządzeń takich jak bariery |
RS-485 | 2 (pół dupleksu, przezroczysty, DHRS, przesyłaj dane przez port szeregowy) |
Przycisk Reset | Tak |
Wiegand • | 1 kanał, 26-bitowy algorytm SHA-1 |
Wydajność | |
Maksymalna liczba wyprzedzonych pojazdów | 10 |
Maksymalna liczba połączeń | 10 |
Inteligencja | |
Rozpoznawanie AI | Rozpoznaje typy pojazdów, znaki pojazdu, kolor pojazdu, tablicę pojazdu, tablicę rejestracyjną, pojazd bez tablicy. |
Metadane wideo | Wyświetla inteligentną ramę, tablicę i ścieżki pojazdu. |
Marka pojazdu | Rozpoznaje logo 147 pojazdów. |
Kolor pojazdu | Rozpoznaje 12 kolorów: szary, czarny, biały, srebrny, niebieski, zielony, fioletowy, czerwony, pomarańczowy, różowy, brązowy i żółty. |
Rozpoznawanie typu pojazdu | Rozpoznaje 9 typów pojazdów: Duży autobus, Ciężki samochód ciężarowy, Średni ciężar, Sedan, Van, Lekki samochód ciężarowy, Średni autobus, SUV, MPV, Pickup |
Kraj i region wspierany przez ANPR | Wsparcie podstawowe:GCC (Zjednoczone Emiraty Arabskie, Arabia Saudyjska, Maroko, Oman, Irak, Egipt, Jordania, Katar, Kuwejt, Bahrajn, Liban)Europa (Holandia, Francja, Niemcy, Wielka Brytania, Włochy, Polska, Belgia, Bułgaria, Serbia, Słowacja, Hiszpania, Dania, Turcja, Izrael, Czechy, Bośnia i Hercegowina, Szwajcaria, Austria, Węgry, Rumunia, Litwa, Łotwa, Szwecja, Estonia, Portugalia, Grecja, Słowenia, Luksemburg, Palestyna, Liban, Irlandia, Finlandia, Norwegia, Chorwacja, Macedonia Północna)Regiony rosyjskojęzyczne (Rosja, Ukraina, Kirgistan, Uzbekistan, Mołdawia, Litwa, Łotwa, Gruzja, Azerbejdżan, Turkmenistan) SADC (Urugwaj, Paragwaj, Brazylia, Argentyna, Chile, Kolumbia, Peru, Ekwador, Gujana)Ameryka Północna (Stany Zjednoczone, Kanada) |
Można dostosować:Mongolia, Japonia, Filipiny, Wietnam, Laos, Kambodża, Myanmar, Tajlandia, Malezja, Singapur, Indonezja, Bangladesz, Indie, Pakistan, Curacao, Meksyk, Gwatemala, Kostaryka, Australia, Nowa Zelandia, Tunezja, Algieria, Etiopia, Tanzania, Uganda, Gwinea Równikowa, Japonia, Zambia, Mozambik, Republika Południowej Afryki, Mauritius | |
Szybkość przechwytywania | W zalecanych warunkach instalacji i oświetlenia wskaźnik przechwytywania pojazdu ≥ 99% |
Wskaźnik rozpoznawania | W zalecanych warunkach instalacji i oświetlenia wskaźnik rozpoznawania dla pojazdów dodatnich i odjeżdżających≥ 96%; wskaźnik rozpoznawalności europejskich tablic rejestracyjnych ≥ 98% |
Ogólne | |
Pilot | Tak |
Pasmo komunikacyjne | 433 MHz; 868 MHz |
Odległość zdalnego sterowania | 15 m (49.21 ft) (w otwartym, niezakłóconym środowisku) |
Zasilacz | DC 12 V, 2 A i POE: 802.3at, Typ 2, klasa 4, (44 V do 57 V), 0,455 A do 0,351 A, maks. 20 W |
Pobór | Pobór mocy w różnych warunkach:Brak oświetlenia < 6 W |
Oświetlenie <12 WSpeaker i ostrzeżenie o czerwonym/niebieskim świetle < 17 W | |
Ochrona | IK10; IP67 |
Materiał | Korpus ze stopu aluminium + tworzywo sztuczne |
Wymiary produktu | 396,0 mm × 120,8 mm × 127,8 mm (15,59" × 4,76" × 5,03") (dł. × szer. × wys.) |
Wymiary opakowania | 445,0 mm × 238,0 mm × 229,0 mm (17,52" × 9,37" × 9,02") |
Waga netto | 2,3 kg (5,07 funta) |
Waga brutto | 3,2 kg (7,05 funta) |
Wilgotność przechowywania | Od –40°C do +70°C (od –40°F do +158°F) |
Temperatura przechowywania | ≤ 95% (bez kondensacji) |
Temperatura | Od –30°C do +65°C (od –22°F do +149°F) |
Wilgotność | 10%–90% (bez kondensacji) |
Certyfikaty | CE-EMC; CE-LVD; CE-CZERWONY; FCC; FCC-ID |