Zamknij
Wsparcie techniczne klienta to pomoc dla osób, które mają problem techniczny z produktami elektronicznymi lub oprogramowaniem danego producenta. Wsparcie może być dostarczane za pośrednictwem poczty e-mail bądź połączenia telefonicznego. Pomoc takim osobom polega na wskazaniu z czego może wynikać problem, próbować wskazać rozwiązanie sprawy lub dostarczyć instrukcję, oprogramowanie, które prawdopodobnie pomoże rozwiązać problem.
Usługa wykonana przez Wsparcie techniczne dla klienta poprzez połączenie zdalne z komputerem lub urządzeniem klienta i wykonanie poprawnej konfiguracji urządzeń, zapewniające prawidłowe działanie to wykonanie konfiguracji za klienta i jednoznaczne z wykonaniem usługi dla klienta, za którą wsparcie techniczne nalicza opłatę.
Usługi konfiguracji zdalnej przez wsparcie techniczne są darmowe tylko w przypadku marek Kenik i Getfort. W okoliczności tych producentów wsparcie techniczne nie nalicza opłat za konfigurację zdalną.
Sprawne działanie systemu zależy od poprawnej konfiguracji sprzętu.
Dla osób, które potrzebują pomocy związanej z uruchomieniem i konfiguracją urządzenia lub systemu przygotowaliśmy możliwość zakupu 30 minutowej porady technicznej. Celem porady jest wskazanie problemu, wyjaśnienie popełnianych błędów podczas wykonywania konfiguracji i uruchamiania urządzenia lub systemu. Zachęcamy do skorzystania ze wsparcia naszego działu, który na bazie swoich wieloletnich doświadczeń odpowie na Państwa pytania.
Po opłaceniu zamówienia wsparcie może być wyświadczone najszybciej po 24 godzinach.
Do tego produktu nie dodano jeszcze żadnej opinii. Bądź pierwszy i podziel się wrażeniami.
Dlaczego warto pisać opinie?
Zapewniamy
montaż
Ogólnopolska
sieć sklepów
Doradztwo
i pomoc
Bezpieczne
zakupy
Nie ma żadnych pytań dotyczących tego produktu.
check_circle
check_circle