Zamknij
Wsparcie techniczne klienta to pomoc dla osób, które mają problem techniczny z produktami elektronicznymi lub oprogramowaniem danego producenta. Wsparcie może być dostarczane za pośrednictwem poczty e-mail bądź połączenia telefonicznego. Pomoc takim osobom polega na wskazaniu z czego może wynikać problem, próbować wskazać rozwiązanie sprawy lub dostarczyć instrukcję, oprogramowanie, które prawdopodobnie pomoże rozwiązać problem.
Usługa wykonana przez Wsparcie techniczne dla klienta poprzez połączenie zdalne z komputerem lub urządzeniem klienta i wykonanie poprawnej konfiguracji urządzeń, zapewniające prawidłowe działanie to wykonanie konfiguracji za klienta i jednoznaczne z wykonaniem usługi dla klienta, za którą wsparcie techniczne nalicza opłatę.
Usługi konfiguracji zdalnej przez wsparcie techniczne są darmowe tylko w przypadku marek Kenik i Getfort. W okoliczności tych producentów wsparcie techniczne nie nalicza opłat za konfigurację zdalną.
1.Wybierz kamerę IP WIFI lub kamerę sieciową IP przewodową spełniającą Twoje oczekiwania ze strony eltrox.pl lub skontaktuj się z naszym konsultantem, który pomoże Tobie wybrać kamerę skrojoną na miarę Twoich potrzeb. Jeżeli posiadasz już kamerę do monitoringu IP przewodową lub kamerę IP WIFI i chcesz, żebyśmy ją dla Ciebie skonfigurowali przejdź do kroku drugiego.
2.Do koszyka dodaj usługę zdalnej konfiguracji kamery IP WIFI lub kamery sieciowej IP przewodowej.
Po opłaceniu zamówienia wejdź w opis usługi zdalnej konfiguracji kamery IP, kliknij w link do kalendarza online i podaj numer dokumentu zakupu oraz umów dzień i godzinę wykonania usługi konfiguracji. Najbliższy termin usługi możesz wybrać w następny dzień roboczy od momentu opłaty zamówienia.
Przygotuj się do wykonania usługi zdalnej konfiguracji. W umówionym terminie wykonania usługi, musisz znajdować się w miejscu montażu kamery, mieć dostęp do sieci internetowej WiFi w tym miejscu oraz znać hasło do tej sieci, które będzie trzeba podać technikowi podczas konfiguracji. W przypadku kamery sieciowej IP przewodowej podłącz kamerę z routerem lub switchem za pomocą przewodu typu ethernet i zasil kamerę.
Następnie pobierz i zainstaluj, zgodnie z instrukcjami zawartymi w dalszej części opisu usługi zdalnej konfiguracji, niezbędne oprogramowanie na swoim telefonie komórkowym oraz komputerze. Przygotuj również ID i hasło z tych aplikacji, które będzie trzeba podać technikowi, aby mógł wykonać usługę.
Po wykonaniu tych kroków z Twojej strony, we wskazanym przez Ciebie terminie w kalendarzu online, przeprowadzimy dla Ciebie usługę zdalnej konfiguracji, kontaktując się z Tobą telefonicznie pod numerem wskazanym przez Ciebie w kalendarzu online.
Gwarantujemy satysfakcję czyli wykonaną konfigurację zgodnie ze sztuką lub zwrot środków w przypadku braku możliwości jej wykonania z przyczyn od nas niezależnych.
Naszym priorytetem jest Twoje zadowolenie z wykonanych przez nas usług dla Ciebie, wykonanie ich należytą jakością oraz uczciwe podejście do możliwości ich wykonania.
Dla kogo stworzyliśmy tego typu usługę ?
Dla wszystkich osób posiadających kamery sieciowe IP przewodowe lub kamery IP Wifi.
Konfiguracja obejmuje wszystkie funkcje wymienione poniżej, o ile posiada je Twój model kamery IP :
Dzięki usłudze zdalnej konfiguracji będziesz szybko i sprawnie korzystać z funkcji wybranej przez siebie kamery IP przewodowej lub kamery IP WiFi.
Co zyskujesz decydując się na taką usługę ?
Zwiększona efektywność monitoringu: Wdrożenie zaawansowanych funkcji analitycznych i sztucznej inteligencji pozwala na automatyzację detekcji i analizy zdarzeń, co znacznie zwiększa efektywność całego systemu monitoringu.
Poprawa bezpieczeństwa: Funkcje takie jak rozpoznawanie twarzy czy analiza zachowań umożliwiają szybką identyfikację potencjalnych zagrożeń i niepożądanych zachowań.
Optymalizacja zarządzania danymi: Inteligentne analizy i filtracja zdarzeń pozwalają na skupienie uwagi tylko na tych nagraniach, które faktycznie wymagają interwencji lub dalszej analizy.
Redukcja fałszywych alarmów: Dzięki precyzyjnej konfiguracji i optymalizacji ustawień, system jest w stanie lepiej rozróżniać fałszywe alarmy od rzeczywistych zagrożeń.
Oszczędzasz swój czas i w pełni wykorzystujesz swój sprzęt do monitoringu w celu zapewnienia jak najwyższej jakości bezpieczeństwa.
Chcąc wykonać dla Ciebie usługę konfiguracji musimy Cię poprosić o krótkie przygotowanie się do wyświadczenia zakupionej przez Ciebie usługi :
Podłącz zasilanie do kamery i poczekaj, aż urządzenie się uruchomi w miejscu docelowym montażu kamery.
Zainstaluj aplikację TeamViewer QuickSupport na swoim telefonie oraz aplikację TeamViewer na komputerze ( instrukcja instalacji oprogramowania znajduje się na dole opisu).
Zaloguj się do obu aplikacji, przygotowując wygenerowane ID i hasło, które będziesz musiał podać technikowi.
Upewnij się, że znajdujesz się w zasięgu sieci internetowej WiFi i posiadasz hasło do niej w miejscu montażu kamery, aby umożliwić konfigurację kamery IP WiFi zarówno ze smartfona, jak i komputera.
Poniżej znajdziesz link do kalendarza online, gdzie możesz umówić się na konkretną datę i godzinę konfiguracji.
https://bazawiedzyeltrox.pl/rezerwacje-pomocy/
Nasz technik skontaktuje się z Tobą dokładnie w wybranym przez Ciebie dniu i godzinie, aby przeprowadzić konfigurację kamery IP zgodnie z Twoimi preferencjami i wymaganiami prosimy abyś w tym terminie był w miejscu montażu kamery z dostępem do sieci internetowej wifi i znał hasło do niej.
Dzięki tym krokom będziesz mógł skutecznie zamówić wybraną kamerę IP WiFi oraz usługę zdalnej konfiguracji, co pozwoli Ci w pełni korzystać z funkcjonalności kamery i nie martwić się o uruchomienie i wykorzystanie jej wszystkich możliwości.
Gwarantujemy satysfakcję: Naszym priorytetem jest Twoje zadowolenie z oferowanych przez nas usług.
Aby skorzystać z usługi, konieczne jest posiadanie oprogramowania umożliwiającego zdalną pomoc techniczną!
Na telefon :
Z przyczyn niezależnych firma Eltrox nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowe działanie lub przerwy działania zewnętrznych usług sieciowych takich jak: DDNS, P2P, e-mail, ftp, itp., jak również nie odpowiada za niewłaściwe działanie lub ograniczenie funkcjonalności systemu monitoringu IP, w skład którego wchodzą urządzenia pochodzące od różnych producentów komunikujące się poprzez protokoły ONVIF i RTSP.
Marka | USŁUGA |
Indeks | UZK001 |
Model | DAHUA KENIK HIKVISION BCS IMOU EZVIZ EASYCAM XIAOMI AQURA OVERMAX REOLINK HILOOK PELCO TP-LINK |
Gwarancja dla firm | 1 miesiąc |
Gwarancja | 1 miesiąc |
Krótki opis | Usługa zdalnej konfiguracji kamery IP wifi / kamery sieciowej IP przewodowej DAHUA KENIK HIKVISION BCS IMOU EZVIZ EASYCAM XIAOMI AQURA OVERMAX REOLINK HILOOK PELCO TP-LINK |
Do tego produktu nie dodano jeszcze żadnej opinii. Bądź pierwszy i podziel się wrażeniami.
Dlaczego warto pisać opinie?
Zapewniamy
montaż
Ogólnopolska
sieć sklepów
Doradztwo
i pomoc
Bezpieczne
zakupy
Nie ma żadnych pytań dotyczących tego produktu.