Zwroty

Procedura darmowego zwrotu towaru zakupionego w sklepie internetowym za pomocą Paczkomatu
1. Wejdź na stronę www.szybkiezwroty.pl/Eltrox.
2. Wypełnij formularz odpowiednimi danymi.
3. W przeciągu jednego dnia roboczego otrzymasz wiadomość SMS i e-mail z kodem, który umożliwi otworzenie odpowiedniej szuflady w Paczkomacie.
4. Udaj się do wybranego Paczkomatu i oddaj paczkę z towarem, umieszczoną kopią dowodu zakupu (paragon / faktura) oraz kartką z napisem "Zwrot".
5. Paczka jest komisyjnie otwierana i sprawdzana z jednoczesnym nagraniem procesu otwarcia przez system monitoringu. Osoby przyjmujące zwroty ocenią stan produktu i jego kompletność. W przypadku stwierdzenia niezgodności, Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do pomniejszenia kwoty zwrotu proporcjonalnie do zmniejszenia wartości Towaru.
6. Zwrot pieniędzy nastąpi do 14 dni na podany numer konta.
Procedura wysyłkowego zwrotu towaru
1. W celu dokonania wysyłkowego zwrotu towaru prosimy o wydrukowanie i wypełnienie formularza zwrotu. W przypadku braku drukarki prosimy o ręczne przygotowania formularza zwrotu, zawierającego wszystkie wskazane w nim informacje.
2. Wypełniony formularz prosimy o odesłanie razem z towarem i kopią dowodu zakupu (paragon / faktura) do głównego serwisu firmy we Wrzosowej (42-263 Wrzosowa, ul. Sabinowska 14E).
3. Paczka jest komisyjnie otwierana i sprawdzana z jednoczesnym nagraniem procesu otwarcia przez system monitoringu. Osoby przyjmujące zwroty ocenią stan produktu i jego kompletność. W przypadku stwierdzenia niezgodności, Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do pomniejszenia kwoty zwrotu proporcjonalnie do zmniejszenia wartości Towaru.
4. Zwrot pieniędzy nastąpi do 14 dni na podany numer konta.
Procedura zwrotu towaru w sklepie stacjonarnym
1. W celu dokonania zwrotu towaru prosimy o przygotowanie do okazania dokumentu zakupu (paragon / faktura).
2. Udaj się do wybranego oddziału, w którym chcesz zwrócić towar.
3. Pracownik oddziału oceni stan produktu i jego kompletność. W przypadku stwierdzenia niezgodności, Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do pomniejszenia kwoty zwrotu proporcjonalnie do zmniejszenia wartości Towaru.
4. Zwrot pieniędzy nastąpi natychmiastowo jeśli kwota nie przekracza 1000 zł. W innym przypadku zwrot pieniędzy nastąpi do 14 dni na podany numer konta.